Türk Telekom Prime’da kalıp taahhüt yenileyeyim mi? Yoksa Vodafone Red’e geçeyim mi?
Vodafone Red’e geç
Türk Telekom Prime’da kalıp taahhüt yenile devam et
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Vodofon pişmanlık Sakin geçme dostum ben hata yapıp geçtim inanirmisin son 3 ayim kala yekrar Türk Telekom a geçtim.. pişman oldum sakin Vodafone kullanma
Neden peki neyinden sıkıntı yaşadın hangi ilde kullandın
İstanbul gibi yerde bir çok alanda çekmiyor hediye asla intenet vermiyor hep indirimli alışveriş 50 bin harca 500 bizden... arti konuşma sürem sınırsız internet sınırsız ama ikiside kullanilmiyor. kullanici yarınlarına bak istersen dostum. indirim vardi numara taşıyana benim Türk telekom faturam ozaman 688 di burada 420 ye ayni tarife vardi.. kuran diyorum bak çarpsın pişman oldum daha ilk ay dan. vodofon gerçekten pişmanlık
Peki teşekkür ederim taahhüt bitince duruma göre bakacağım iyi geceler
Rica ederim iyi akşamlar dostum
Tt daha iyi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka bence burada baskın olay, senin çekim ve internet kaliten. Fiyat kıyasına girmeden konuşursam, TT Prime genelde çekim olarak özellikle Anadolu tarafında daha stabil olabiliyor, ama yoğun bölgelerde hız bazen düşebiliyor. Vodafone Red ise şehir merkezlerinde ve otoban, otoyol gibi yerlerde daha iyi performans veriyor, sosyal medya ve video akışında hissettiriyor.
Ben oyumu “Vodafone Red’e geç”ten yana kullanırım, özellikle sosyal medyada çok vakit geçiriyorsan ve şehir hayatındaysan daha keyifli olur 📱✨