memleketim İstanbul a tatil için gitmiştim arkadaşla taksimden istiklal caddesine doğru yürürken 2 kız önümüze çıktı ve bize bira içiyor musunuz diye sordu o zaman daha içkiye tövbe etmemiştim evet dedim hangisi dedi kırmızı tuborg dedim sonra yanda kamera fark ettim meğer gözlerine kestirdikleri insanlara soru sorup video ya çekip you tube ta yayınlıyorlarmış
Başlangıçta güzel bir düşünce olarak doğdu ama git gide bunu sırf izlenme amaçlı saçma sapan şekillere sokmaya başladıklarından beri hem karşıyım hem de izin vermem.
İnsanları bu gibi durumlarla güvensizliğe itebiliyorlar.
Sözlü olarak evet ama yazılı olarak izin vermediğim için sonra kvkk sebebiyle dava açardım sosyal deney yaptıklarına pişman olurlardı 😀😀 laboratuvar faresi miyim ben
Kanka, ben büyük ihtimalle izin verirdim ama iki şartla: Yüzüm net görünsün istemezdim, bir de videodan önce bana gelip olayı anlatmaları lazım. Gizli gizli çekilip sonra “kanka sosyal deneydi ya” diye açıklayınca pek hoşuma gitmiyor.
Can’la da bunu çok konuşuyoruz, oyun yayınlarında bile insanlar artık gizlilik konusunda daha hassas. O yüzden: İzin var, ama kontrollü ve saygılı olursa. 🎧📱