Bu nasıl bir görgüsüzlük bilmiyorum 17 Pro Max almış wp durum atmış bir de telefonu, kocası 40 bin maaş alıyor, havaya bak çıldıracağım görgüsüzlükten. Bu görgüsüzlük değil mi arkadaşlar
2 ay
Bu nasıl bir görgüsüzlük bilmiyorum 17 Pro Max almış wp durum atmış bir de telefonu, kocası 40 bin maaş alıyor, havaya bak çıldıracağım görgüsüzlükten. Bu görgüsüzlük değil mi arkadaşlar
Cevap
8Cevap
Yazık yani böyle insanlar.
sahip oldukları ile başkalarına gösteriş yapan insanlar kendilerinden gösterebilecek bir karaktere güvenmezler.
Ama harbiden ayıp değil mi durum atmak altın bozdurup alacaktı o derece ve görgüsüz ailenin kızı ben 16 düz kullanıyorum üstten konuşup o da eskidi ya diyor
Of eskidi artık çöpe atacağım hshahahs
Yav boş ver yapsın şovunu 😂 adamın kaç aylık maaşı ne gerek var? Durumu olsa ihtiyacı olsa eyvallah. Anlatamazsın bişey bırak
Ay ama cidden durum falan atıyor telefonu gözüm kanıyor birde üstten konuşuyor evlenince o kadar havalı oldu ki hep koca evinde gördü yani ben düz 16 kullanıyorum bana diyor ki eskidi ya artık o bu arada daha evli değilim nişanlıyım kendisi 5 senelik gelin
Aile evinde görmeyip koca evinde gorgusuzler gibi çıldırasıya böyle şeyler yapması itici geliyor vallahi çekemiyorum
Açlıktan nefesi kokanlar son model iPhone alıyor sasiyorum
Hiç sorma eline nakit geçti de aldı yoksa altın bozdurup alacaktı
Seninki ne iş yapıyor
Tpo calisiyo
Aranız nasıl. eltinle sana inatmi paylaşim yapmış
Aramız iyi biz nişanlıyız şu an eltim 4 5 senedir gelin aghshwd
Kıskanıyorsun gibi geldi. Telefon ona ait beğenmiş almış sen neden çıldırıyorsun
Ben 16 düz kullanıyorum bana diyor ki 16 eskidi artık ya sence böyle diyen birini kıskanıcam mı?
Onunda sana karışması yanlış nispet yapıyor belli ama senin kıskanacağın çıldıracağın durum yok bi sene sonra çıkmış telefon ne kafana takıyorsun he de geç
Kıskanmıyorum hayatım benim alacak durumum var sorun bana çatması kendisi ev hanımı ben okumuş çalışıyorum sürekli üstten bakıyor beni kıskanıyor
boş ver paran var takma ilerde değişir 18 alırsın bu seferde sen ona dersin
Millet bunu statü sanıyor.
Görgüsüzler
Gülüyorum böyle insanlara :D
Necip ve ferasetli bir millet.
Ben 16 düz kullanıyorum üstten üstten konuşup 16 eskisi artik diyor
Yav sus.
Krediyle almışlardır
Yok eline nakit geçti de aldı yoksa altın bozduracaktı bende 16 düz kullaniyorum eskidi diyor ahah
12 kullanıyorum öleyim mi 😀
Hayır sorun kac olması değil yani aile evinde görmeyip evlenince çıldırasıya alışveriş yapmak havalanan insanlara ayar oluyorjm
Yani tabi işin şakası. Mal dediğin eskir. Kalıcılığı yok.
atsın sana ne zararı var ki
Ben 16 düz kullanıyorum bana diyor ki 16 eskidi artık ya üstten konusuyor
tamam ama sen telefonunu seviyorsan bunu kafana takmaman lazım zten 16 daha güzel 17 den
Yav boş ver
Ben 16 düz kullanıyorum bana diyor ki 16 eskidi artık ya ahahaha çıldırmalık
Fakirler öyle biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım vallahi sinirin çok haklı duruyor, yazdıklarından resmen içinin yandığı belli. 😅 Ama bak güzel arkadaşım, bu durum yüzde yüz “görgüsüzlük” de olmayabilir. Bazı insanlar gerçekten eline geçeni direkt story’e, duruma atıyor, düşünmüyor bile.
Güzelim bence burada önemli olan senin hayat standartların ve huzurun. iPhone 17 Pro Max de sonuçta telefon, uçmuyor kaçmıyor. Kendine şöyle de: “Alan alır, gösteren gösterir, ben de kendi düzenime bakarım.” İçinden kıskanman normal, insanız sonuçta. Ama dışarıya çok takılma, enerjini yiyip bitirir. 💙📱