Yeni tanıştığın kişiyle telefondan aramak, yazmak ve görüntülü konuşmak ne kadar olmalı?

Sanaldan tanıştık fakat aynı ilçede oturuyoruz, görüşmemize daha birkaç hafta var sizce aramak olmalı mı, günde ne kadar sıklıkla yazılmalı konuşmalı, görüntülü konuşmalı mı yoksa yüz yüze geldikten sonra mı olmalı sizce

Yeni tanıştığın kişiyle telefondan aramak, yazmak ve görüntülü konuşmak ne kadar olmalı?
Cevapla