Sanaldan tanıştık fakat aynı ilçede oturuyoruz, görüşmemize daha birkaç hafta var sizce aramak olmalı mı, günde ne kadar sıklıkla yazılmalı konuşmalı, görüntülü konuşmalı mı yoksa yüz yüze geldikten sonra mı olmalı sizce
2 ay
Sanaldan tanıştık fakat aynı ilçede oturuyoruz, görüşmemize daha birkaç hafta var sizce aramak olmalı mı, günde ne kadar sıklıkla yazılmalı konuşmalı, görüntülü konuşmalı mı yoksa yüz yüze geldikten sonra mı olmalı sizce
Cevap
2Cevap
Yazma sürekli olabilir aramakta arada olabilir ama görüntülü konuşma yüz yüze geldikten sonra olur
Bende öyle düşünüyorum görüştükten sonra görüntülü konuşsak daha iyi anlamlı olur diye düşünüyorum sence
Aynen öyle
Bugün 5 saat boyunca bana cevap vermedi sonrasında verdi sence bu normal mi
Peki bugünden önceki günler nasıldı ve tanışalı ne kadar oldu
Gayet iyidi ama bir kaç gündür böyle az mesajlaşıyoruz , ne yapmalıyım bilmiyorum tanımak istiyorum ama daha yüz yüze gelmedik eğer nasipse görüşeceğiz
Yani zaman gösterir ama sana tavsiyem tamamiyle güvenmeden buluşma
Yani çok uzun süreyle cevap vermemesi normal mi sence bir hanım güveniyor bir yanım buluşmadan bu kadar üstüne düşme diyor
Akışına bırak zaten nasıl olur anlaşılır
İlk konuştuğumuz ilk 2 gün baya sohbet ettik ama sonrasında mesaj şıklığı azaldı sence bu normal mi ya tanışalı 2 hafta olucak nerdeyse ama yüz yüze görüşmedik
Yani konu bulmakta zorluk yaşanır. Yüzyüze görüşülürse belki durum değişir. Mesajlaşma falan bazen sıkıcı olabiliyor. İlk baştaki gibi olmuyor. Ama aranızda hoşlantı varsa arayı soğutmamaya çalışın
çok aşırıya kaçmamak gerek sonra sıkılıyor insan
Mesela bugün bana 5 saat sonra cevap verdi ben biraz sitem ettim ,6 saat sonrada olabilirdi dedi
Bilmiyorum sence öyle midir günde 5 saat konuşmayan sevgililer oluyor mu , ve görüşmeden önce görüntülü konuşasım gelmiyor sence doğru mu bu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yeni tanışma evresi tam dozaj ayarlama dönemi, çok haklısın düşünmekte.
Bence önce yazışma ağırlıklı git. Gün içinde 2-3 kere sohbet açılması yeter, sürekli yazışıp birbirinizi boğmayın. Onun yazma hızına ve tarzına biraz uyum sağlaman güzel olur.
Arama için önce kısa sesli aramalarla başlayabilirsin, mesela 2-3 günde bir, 10-15 dakikalık tatlı sohbetler gibi. Hem enerjisini ölçersin hem de bağ kurarsın.
Görüntülü konuşma ise bence ufak ufak, birbirinize biraz alıştıktan sonra. İlk görüşmeden önce bir kere kısa görüntülü konuşmak iyi bile olabilir, böylece yüz yüze buluşmada yabancılık çekmezsin. Ama kendini zorunlu hissetme, neye hazırsan onu yap.
Özetle: ne kadar sıklıkta olacağı “ikiniz de rahat hissediyor musunuz?” sorusuyla belirlenmeli. İçine sinmeyen hiçbir şeye acele etme tatlım.