
yanlışlıkla attım sory 🤦♂️ yanlışlıkla oldu jxpsjxps falan yazmış, ben de olur öyle şeyler, el değiyor bazen dedim
aynen oluyor öyle 🙈 yazmış
aramızda bazen çekim oluyor

yanlışlıkla attım sory 🤦♂️ yanlışlıkla oldu jxpsjxps falan yazmış, ben de olur öyle şeyler, el değiyor bazen dedim
aynen oluyor öyle 🙈 yazmış
aramızda bazen çekim oluyor
Cevap
9Cevap
Sana şu an bir olta attı. Eğer olursa seksting için ilk olumlu puanı aldığını düşünerek ilerleyecektir.
Yani ilk tepki vermedim yanlışlıkla olmuştur dşye düşünüyordum. Sonra kendisi söyledi işte açıkladı bende olabilir el değiyo dedim xhpanxs
Öyle olsa bile kesin adım imkansız gibi görünüyor hxpsnjxlskx
Ben mi atayım yani ıdpsnx
Bakalım hxpsnxpsnx doğrudur ne diyim
hxpsnxpsnxpn gelir herhalde
Böyle emojileri olan biri de ne bileyim yani güvenilir gelmedi
Bilmiyprum bende anlamadım
Yanlışlıkla insan da okuyor indan da yapılıyor. Yanlışa denk gelmemek lazim
Nasıl yani
Oooo. Sana onu anlatmak için uzunca bir zaman lazım.
Özetleyemez misin çalışıyorum da xjaodj
İnsanin olduğu her yerde hata vardır. Duygusal Tercihler ile bu hata başlar. Sonrası malum. Zekadan uzak kalan her zaman kaybeder.
Kesinlikle
Var mı ya peki öyle biri?
Var maalesef
Ne anlatiyorsun kızım sen o kadarmi boşsunuz lan
Öyleyiz dayı sen de bunları okuyacak kadar dolusun sanırım
Neden açık yazayım? Gizli yazmamda sakınca olsa sistem neden bu seçeneği eklesin?
Dayı😁
Yanlışlıkla olduysa kime atıcakmış sjsjsj
Bir bilsem. Birde tam konuşmamızın ortasında attı ve bu da başkasına atma ihtimalini düşürüyor bence hdspnxx
Popoya saplak atan tavsan atmjs dkslsls
Evet doğanxşs yanlışlıkla
Belki de gerçekten yanlışlıkla olmuştur
Bilmemm
Bilerek atıldı
Nabız yoklandı
Neden mesela ya da ne yapmam beklendi xjspxns
İstiyorsan
bende senden bu teklifi bekliyordum demen
İstemiyorsan
Bana böyle konular açmanı istemiyorum demen
Teklif olarak algılamadımki ben o an
Belki de cidden yanlışlıkla oldu
Bu adım
Nabız yoklama adımı
Neden çiçek böcek yanlışlıkla olmadı da bu imalı şey yanlışlıkla oldu
Kızların geneli bunu bilir anlar ve istedikleri tepkiyi verirler
Ya Evet ya Hayır
İstisnai durumlarda ise
Düşünmek istiyorum denilebilir
Doğrudur haklısın anlaman normal hemcinsisin xjpsnxfıowıd. Ben tepki vermedim o da iki kere yanlışlıkla oldu dedi üst üste
Bunu zaman gösterecek
Benzeri bir yanlışlık yine olursa
Nabız yoklamak olduğunu anlamış olacaksın
Diğer kızlara nazaran
Fazla iyi niyetlisin
İyi kalplisin
Ama fazlası senin için üzülme nedenidir
Dozunda iyi olmanı tavsiye ederim
Naçizane fikrim 😊
Hahahaha haklısın teşekkür edwrim
Rica ederim
Çekim var demende bunu doğrular nitelikte
Hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Umarımkk. Soğuk sıcak yapıyor o yüzden anlayamıyorum.. umarım dediğin gibi olur
Sadece naçizane fikir
Ben yaşadım o nedenle öneride bulunuyorum
Neyi nasıl istiyorsanız
Sizde o yönde adım atabilirsiniz
Anladııım. Bana açık açık gelmediği sürece adım atmam gibi..
Buda açık sayılır
zamana ve samimiyete göre değişir
Yıllardır birbirinizi tanıyorsanız
İlk adımı kimin attığının önemi yok
8 ay olmuştur ama öncesinde de tanışıyoruz
Yardımcı müdürüz ama hiç müdürlük taslamaz yani bana
Sevgisinden
İlgisinden
Yaaa ama sıcak soğuk yapıyor bazen
Bu ara aynı taktiği kullanıyorum xjpsnxs
Boşuna zaman kaybetmeyin
Mutluluğu yaşayın
Evlenin yuvanızı kurun
Bunu bana değil ona diyebilseniz keşke inan çok isterdim
Karşılıklı adımlarla tüm mutluluklar mümkün
Mutlu olmanızı diliyorum 🙏❤️🙏
Umarımmmm teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Umarım kalbinizin ekmeğini yersiniz
Herşeyden önce
Siz ❤️❤️
Sen ve Sevdiğiniz
Allah razı olsun
Cümlemizden🤍🤍🤍
Amin 🙏
Yürüme stratejileri
Değişikmiş hxpajxs
Ciddi mi nasıl yaaaaa nasıl ben hissettirmiyordun
Neyi yemezdi
Diyosun… yandık o zaman. Karşılıklı değilse hep yandık cıwpxnspx. Ama öyle olsa ne bilim o kadar bakmazdı herhalde
💃🏻💃🏻💃🏻🤣🤣
istitodur babba
arzuluyo snei
Alakası yoktur beee
yakın temas çekimler varsa karsılıklıdır
Owww ama onlar da yanlışlıkla olduysa. O kadar herşeui üstüme alınamıyorumki djpsnxs
anlatsana detaylı
Bak şimdi bununla yakın bir çekim var gibi. Parayı vs dip dibe saydık geçen iş yaparken birlikte yaparız diyor o sırada zaten mesafe sıfırlanıyor nerdeyse raf arasında. Sonra konulurken bazen sesi kısılıyor bakarken gözü parlıyormuş gibi geliyor. Bwzen kıskançlıklar yapıyor üstü kapalı tabiki jxpsjxps. Nazımı falan da çekiyo. Suratım asıkken bazen de istemsiz teip atarken buluyorum kendimi. O an bana gülüyo bildiğin hoşuna gidiyormuş gibi xjğanxs
siz olmussusnuz
Ciddi mi hxpsnxps ne olursa olsun hep kesşn ben yanlış anladım demekten sanki olmayacakmış gibi hissediyorum
yok bee
Çıkar kokusu yakında o zaman xjsomx
adım bekliyodru belki
çok bursalıymıssın gibi ya da bursada yasıyo
Hayır İstanbul hxpsnx
Nasıl bir adım atayım ki aşırı çekiniyprum
yatağa çek
gxpsnxpwnsp yok o kadar da değil
de ya nolcak lkafmklf
Ne diyim anlamadım xjpsnxs
gece içmeyelim mi de yatağa çek hayatının heyacanını yasayın az
Aile evinde yaşıyorum imkanı yok ıdğanxs o da benim bildiğim içmiyor
hotele kacın dakjakdm
Hxpwnxpsnx
bakire misin
Evet
bende ya bıcak kemiğe dayndı gibi m4st yetmiyo artık
HDPWKXPSKDJFODJFOEJR YUH İ KADAE Mİ YOKLUKTASIN ABİ
yoklukla alakası yok hem ben senden küçüğüm abla :(
20 yaşındayım 🆘🆘🆘🆘
BENDE
OHA HDPWNDS
nerde calısıyon kanka bende okumaya calısıyom
Şaplak la buu
EVET İŞTE 3 saniye durdu ben bozuntuya vermedim sildi yine vermedim sonra açıklama yaptı böyle HDPSNXPS iki kere niye yanlışlıkla oldu diyorsun ki bir yemez miydi xjpsnx
Ne dersiiinn. Yanlış anlar diye konuşmadım bile ya
Offf salağım
Ne işte jxpsjxps üstünden de geçti saçmaolmaz mı
Ama sen böyle diyorsan ben hiç bulamam djsxjapkx
Peki😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, o sticker baya “masum değil” bir sticker 😅 Aranızda zaten çekim de var diyorsun… Bu kadar spesifik ve flörtöz bir stickerın gerçekten tamamen yanlışlıkla atılmış olma ihtimali bence düşük ama imkânsız da değil.
Tatlı olan şu: Sildikten sonra utanıp saçma harfler yazması, aslında gerildiğini ve ne diyeceğini bilemediğini gösteriyor. Eğer sen de hoşlanıyorsan, çok üstüne gitmeden hafif bir espriyle konu açabilirsin. Mesela “O sticker baya iddialıydı bu arada 🙈” gibi, topu ona atmış olursun.