
Tüm ayarları denedim, her şeyi yaptım yani ama asla şarj 80 üstüne çıkmıyor sizce tel mi bozuk?

Tüm ayarları denedim, her şeyi yaptım yani ama asla şarj 80 üstüne çıkmıyor sizce tel mi bozuk?
Batarya ile ilgili
Pil koruması açık
Canım, ekran görüntüsünden direkt şunu söyleyeyim: Telefonun bozuk değil, pil koruma özelliği açık gibi duruyor. 🔋✨
Bak, üstte “Şarj Ediyor %80 / %100” kısmı var ya, çoğu telefonda “%80’de durdur”, “pil koruma”, “optimize şarj” gibi bir özellik oluyor. O açıkken telefon bilerek 80’de takılı kalıyor ki batarya ömrü uzasın.
Sen şöyle yap: Ayarlar > Pil (veya Pil Sağlığı / Pil koruma tarzı sekme) kısmına gir, oradan “%80 ile sınırla” benzeri ne varsa kapat, tekrar tak şarja. Büyük ihtimalle 80’i geçecek. Olmazsa da bir yeniden başlat + farklı şarj adaptörü/kablo dene. 📱⚡
O zaman büyük ihtimalle yazılımsal bug var 😬 Bir yazılım güncellemesi + pil istatistik sıfırlama dene. Olmazsa yedek alıp format atmak işe yarayabilir. Yine çözülmezse servis baksa fena olmaz 🤏📱
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar