Kadınların kriter kriter bekleyip 30 yaşına kadar yalnız kalması sizce ne kadar mantıklı?

Öleceğini bilerek yaşayan tek canlı insanlar, siz bu hayatı ne sanıyorsunuz? Gençliğiniz şu an var, şu an yaşamayacaksanız ne zaman? Zaten bir kız 24 yaşından sonra çökmeye başlıyor bile ve o yaştan sonra da erkekler kolay kolay bir kızı beğenemiyor.

Siz sosyal medyanın sizi kandırmasıyla en en mükemmelini bekleyene kadar o tren kaçacak ve mutsuz halde evinizde abur cubur yiyerek zamanınızı, stresinizi bu şekilde atacaksınız.

Artık insanlara şans verin de mutlu olmaya çalışın biraz, bu kadar doyumsuz olmayın. O bahsedilen 180 boylar, yakışıklı ve zengin olanlar gerçek değil siz onları filmlerde görüp inanıyorsunuz fakat gerçek hayatta bunlar yok denecek kadar azlar.

Biraz çıkın ve dış dünyada neler oluyor bir bakın görün.

Yoksa siz bu kafayla ne kadar fazla kapatırsanız kendinizi, sosyalleşme konusunda da o kadar zayıf olursunuz, kaygı bozukluğunuz artar, birisiyle tanışmak size zulüm gelir.

Yok sosyal medyadan güvenilmez yok bilmem ne!
Ya hu sosyal medyayı da kullanan senin çevrendeki insanlar yine, e sen de kullanıyorsun? Sen de mi güvenilmezsin o zaman? Bu nasıl mantık anlamıyorum.
Kadınların kriter kriter bekleyip 30 yaşına kadar yalnız kalması sizce ne kadar mantıklı?
Cevapla