Ya da hiç bakar mısınız engel listesine falan?

Ya da hiç bakar mısınız engel listesine falan?

Kesinlikle kaldırmam çünkü insanlari kolay kolay engelleyen bir insan değilimdir , bunu yapmışsam bunu hak etmiştir ve orada kendi haline bırakırım
Netlik iyidir iyi 😅
Engellediğim birinin engelini kaldırmam. Engellediysem o insan yoktur benim için. Hiç tanımamış gibi. Seni insan yerine koymuyorum, yoksunla aynı anlamda. 🙂kolay kolay kimseyi engellemem zaten anca bana saygısızlık yapıldıysa engellerim ve dönüşü olmaz.
Cevap
9Cevap
engeli kaldırmam
Sadece bayramlarda kaldırırım bu da gel bana yaz demek değildir seni affettim ama yerinde ol sağ salim ol benden uzak ol demektir
Detaycı birisi görüşü
Benim için hiç bir anlam ifade etmediği zaman o da belki diğer türlü ömür boyu engel
Tercih meselesi
Yazmasını istediğim biriyse 1 haftaya yoksa kaldırmam
Tercih meselesi
Bir daha rahatsız edilmeyeceğimden eminsem kaldırıyorum.
Rahatsız ederse sonsuza dek engel mi yoksa
Unuturum orayı ben zamanında engellemişsem vardır bir bildiğim
Hahaha, çok iyi
Hiç bir zaman kalkmaz ama engel atmam çocukça şeyler
Ben de üşenirim çoğu zaman bu tarz konularda
Aman ne gerek var
Kaldırmam hocam.
Engel listesi bakacağım en son yer bile değil.
Tercih meselesi tamamen
Zamanı gelince engel atarım ama bu konuda çok sabırlıyımdır.
Engellemeye bile gerek duymuyorum sadece takipleşiyorsak takipten çıkarırım o kadar..
Bu da bir tercih
Bir kere engelledim mi kaldırmam zaten engellediğim kimse de yok
En iyisi
Bir kişi vardı o da hesabı kapatmış 🤷🏻♀️
Sosyal medya dünyan bir kişiyle ilgili değildir diye tahmin ediyorum ama bilemedim
Kaldırmam, aklıma bile gelmez
O derece
Engelledim birisi yok
Ne durumda engellersin
Kimler engelli hiç hatırlamıyorum kaldırmam.
Tercih meselesi
Bakmıyorum engel listesine
Baktın bir gün diyelim, ne olur netice
Kaldırmam zamanında hak etmiş sonuçta
Vaay dirayet güzeldir
Canım ne zaman isterse belli olmuyor
Belirsizlik bazen güzeldir
Yok. bi defa engellediysem kaldırmam bidaha.
Tamamen tercih
Vpnde gitcek torla falan gireriz artık bı yerlere
Hiç kaldırmam
Çoğu secim bu yönde imiş
Kaldırmam
Neden
Engellediysem kaldirmam
Kaldırılır bazen
bakmam, durur öyle
Neden
Canım isterse belki.
Gayet net 😂
Bakmammm
Tercih
Engel atmam genelde.
En iyisi
Kaldırmam
Tercih meselesi
Zor kaldırırım biraz
Ne olunca kaldırılır örneğin
Affedersem
Affetmek de zor bence
Evet
Umursamam aklıma gelmez ki
Kaldırmam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?