Yedekledim diye ama hiç mi bir şey silinmez o kişi tele erişemez inşallah
2 ay
Eğer yedekten geri yüklediysen veya Google/Apple hesabın otomatik senkronize olduysa, sıfırlama işe yaramamış gibi görünebilir. Aslında veriler silinir ama yedekten geri gelir. Ayrıca bazı uygulamaların bulut yedekleri açıksa rehber, fotoğraf ve ayarlar geri yüklenir. Telefonu sıfırlamadan önce hesapları çıkarmalı, sıfırladıktan sonra yedekten yüklememeli ve yeni şifreler belirlemeliydin. Şimdi yine yedek varsa eski sahibi verilere erişemez mi? Erişebilir, çünkü yedek onun hesabındaysa sen sıfırlasan da yedek duruyor. Dikkat et. En doğrusu: telefonu sıfırlayıp yepyeni bir hesap açmak.
Canım bak şimdi, telefonu “sıfırladım” derken tam olarak ne yaptın çok önemli.
Eğer ayarlardan “fabrika ayarlarına döndür” ile format attıysan, telefondaki her şey silinir ama sen tekrar yedekten kurduysan o yüzden silinmemiş gibi görünür. Yedek, sen yeniden kurduğun için geri geliyor 📱
Ama o kişi telefona fiziken erişemiyorsa, hesabının şifresini değiştirdiysen, WhatsApp / X / Instagram gibi yerlerden çıkış yaptıysan genelde rahat olabilirsin. İçini çok kurcalıyorsa, Google/Apple hesabı şifreni, WhatsApp doğrulama pinini falan değiştir, kafan iyice rahatlasın 💙
Cevap
5Cevap
Androidse açarken kapama ses açmaya basılı tut öyle yap
Sıfırlamamışsın o zaman fabrika ayarlarına geri döndürmüşsün.
Sıfırlanınca her şeyin gitmesi lazım
Gmail'i yüklediysen e-mail geri getirir
Yedeklemeyi oraya yaptın galiba
Gmail e yaptın kesin ☺️
Evet tabiki
Dikkatli izle yine yap
Eksik olmuş ya da zamanında basamadın
Ne teli bu? Bakır tel mi? Elektrik teli mi?
Nasıl sıfırladin
Format attım ama bişeye yaramadı gibi uzaktan izlemese yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?