Sevgilisini sosyal medyada paylaşmayan insanların "ilişkiyi koruyoruz" bahanesi ne kadar samimi? Arka planda başka arayışlar mıvar?

Merhaba KScanlar nasılsınız?

Sosyal medyada ilişkiyi 'nazar değer' ya da 'özelimiz bize kalsın' diyerek gizli tutmak bir tercih mi, yoksa bir strateji mi? Bir kesim bunun tamamen samimiyet ve huzur odaklı olduğunu savunurken; diğer kesim ise bunun bir 'açık kapı bırakma' yöntemi olduğunu, sevgilisi yokmuş gibi davranarak yeni adaylara sinyal çakıldığını iddia ediyor.

​Sizce profilinde sevgilisine dair tek bir iz bile bırakmayan kişi gerçekten huzur mu arıyor, yoksa yedek kulübesini mi sıcak tutuyor?

İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz #aynadakiajan
Sevgilisini sosyal medyada paylaşmayan insanların "ilişkiyi koruyoruz" bahanesi ne kadar samimi? Arka planda başka arayışlar mıvar?
Cevapla