Son zamanlarda denk geliyorum. Telefona kılıfın içine 100 dolar ya da 100 euro koyuyorlar. Tamam da neden? Bir anlamı mı var görgüsüzlükten mi çözemedim henüz.
2 ay
Son zamanlarda denk geliyorum. Telefona kılıfın içine 100 dolar ya da 100 euro koyuyorlar. Tamam da neden? Bir anlamı mı var görgüsüzlükten mi çözemedim henüz.
Soytarılık görgüsüzlük taklitçilik eziklik başka bir şey değil Tıpkı kafelerde oturdukları masanın üstüne oturur oturmaz arabanın anahtarını da koymaları gibi
Kardeşim, vallahi ben de görünce içimden “story’e süzülmek için son şansını kılıfa mı koydun?” diye geçiriyorum 😄
Kardeşim, çoğunda olay tamamen gösteriş ve “benim de dövizim var” tripi. Kardeşim, bazısı da telefon çalınırsa cebinde yedek para olsun diye koyduğunu söylüyor ama kılıfın içinden bıkmadan usanmadan poz vermeleri niyeti belli ediyor 😏
Kardeşim, özetle özel bir gelenek falan yok, sosyal medya görgüsüzlüğü diyip geçiyoruz 💸📱
Cevap
8Cevap
ben koymam
Meşhur varoş gösterisi bak benim euorum var ya of çıldırıcam😃
İlginç geliyor ya 😂
Hiç sorma beaaa
Kanka çalacak olan hırsıza ''uylan helal olsun gözüm gibi bakıyordum nasıl başardın''ödülü bence o... Madem telefonumu çalabildin al sana 100 usd bu da hakkındır bremin şeyisi.
Dünyanın en görgüsüz hareketi :))) aşırı komik geliyor bana
Kredi kartım var benim rahat oluyo koca cüzdanı taşımıyorum
galiba kacirilinca o parayi kullancaklar😔😪
Koymadım hiç
Ben zenginim demek için herhalde mddmdm
Heralde manifest yapıyorlar, döviz euro enerjisini çekmeye çalışıyorlar 😆
Dolar şeklinde telefon kılıfı gördümde bu dediğini ilk defa duydum
Çok saçma onlar sanırım cüzdansızlıktan koyuyorlar😅
benimde bozuk 5 tlm var millet fakir görsün jdfjrfv
Ayıp olmasın diye 20 tl koydum ben
Normal 5-10 ATM bile kabul etmiyor artı 😂
Gösteriş show insanları türedi artık
Bi sen değiller sonuçta
Dimi
Cüzdan taşımak istemiyoruzdur
Bak bu savunma işte 😂 sen normalde bakkaldan marketten alışverişi Euro ile mi yapıyorsun?
Avrodan başkası geçmez burada 🙄
Zengin görünüyorlar zaar. 😂
100 Euro ile mi 😂
Yok hayır.
Telefonun arkasına koymuş ki gören de desin "Ooo bunda daha ne dolarlar, eurolar vardır." 😂
Yapan tipleri görüyorum 😂 muhtemelen asgari ücret bile almayan tipler 😂
Gerçek değil ya o dövizler zaten 🤪
Zengin süsü veriliyor
Koyarım fakire dert olmuş bunlar :D
Görgüsüzlükten bence çok itici duruyor ya
Ben koymam kimlik kartim var sadece
Koymuyorum çünkü yok
Bunun sebebini bende çok merak ediyorum
@кızıℓ-ιямαк cüzdan maksatlı koyuyolar nası anlamadın la
😂😂
Kroluk
Bende yok
Görmemişlik
Uğur getirsin diye
Dolar ve Euro mu? 😂
Saçma buldum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?