30 yaş üstü erkekler genç kızlara ne hakla böyle mesaj atıyor, neden bu kadar saygısızlar?

Cidden babam yaşında adamlar saçma mesajlar atıyor, muhabbet kurmaya çalışıyor, aksini iddia eden de oluyor ama amaç belli. Niye ya niye? Hiç mi edebiniz, ahlakınız yok erkekler?

Güncellemeler
2 ay
Yahu beş yaş fark bile çok olabilir bazı durumlarda ama özellikle 27-39 aralığı hiç durmuyor. Ha 40 üstü de az değil.
30 yaş üstü erkekler genç kızlara ne hakla böyle mesaj atıyor, neden bu kadar saygısızlar?
Cevapla