Esimin Tango ve flört uygulamalarında kadın profillerine bakması aldatma sayılır mı, sizce affetmeli miyim?

Eşim aşırı iyi bir insan, iyi niyetli ve iyi kalpli. Ona sonsuz güvenim vardı, gözüm kapalı güveniyordum. Ama geçenlerde telefonunu aldım ve ikinci gmail'i olduğunu gördüm. İki senedir o gmail'den „Tango“ uygulamasına girip kadınlara bakmış ve başka uygulamalar da var tabi. Yazışma yakalamadım. Ama indirdiği bazı uygularda flört uygulamaları ama hiç bi yazışma bir şey yok. Google'da da baya bi müstehcen şeyler aratmış. Bu ortaya çıkınca ben annemlere gittim direkt, 2.5 aydır ayrıyız, olay büyüdü, aileler duydu komple. Şu an köpek gibi pişman. Affedeyim mi? O kadınlara bakmadı, beni beğenmediği anlamına mı geliyor?
Esimin Tango ve flört uygulamalarında kadın profillerine bakması aldatma sayılır mı, sizce affetmeli miyim?
Cevapla