Huawei Watch GT 6 almak mantıklı mı, pil ömrü ve fiyatına gerçekten değer mi?

Akıllı saat serüvenim benim Huawei Watch GT normal sürümüyle mi başladı, ilk çıkan yuvarlak saatiydi, sonra Apple Watch'a geçtim. Bana derler ki artık Android'de kullanabiliyoruz, gözümü karartıp en pahalısını alırdım. Samsung kullandım, ondan sonra zaten Samsung şarjı çok çabuk bittiği için mi, bu konuyu hiç halledemediği için Samsung'a geri dönmek istemedim. Aslında bana çok Samsung soruldu alır mısın diye ama almadım, içim gitti ama gene almadım. Huawei pil konusunu çözmüş durumda, uygulama yükleyebiliyorsun işte, burada çok güzel bir şey yapmış. Google Play yok, içerisinde kendi mağazasından ne sunarsa onu indirebiliyorsun ama gereksiz pahalılar, aynı özellik sonunda akıllı saatler var uygun fiyata ve kalkıp biz 10.000 lira veriyoruz bir akıllı saate. Ama ben sürekli Huawei ve Samsung gördüğüm için Huawei almak zorunda kaldım. Xiaomi almıştım, onun bir akıllı saati vardı, hatırlamıyorum hangisi ama ucuz olanlarındandı, ekrandan kasa oranını beğenmedim, yani siyahlık çok büyüktü, bir tarafı incecikken bir tarafı çok kalındı, o yüzden hiç beğenmedim, renkli bir şey koyduğumda çok belli oluyordu ve beni çok rahatsız ettiriyordu. Sonra Huawei Watch Fit 4, onu şöyle beğenmedim, Fit 2 ile arasında bir fark yoktu. Fit 2 de kullandım, hiçbir özellik sunmuyordu bana artık, ikisinin arasında bir fark olmayınca dedim ki başka akıllı saat bak ama git en pahalısını al, ucuz alıyorsun daha sonra pişman oluyorsun dedim. Daha sonra gözümü kararttım ve Huawei Watch GT 6, bakalım ondan da istediğim iyiliği mi yakalayacak mıyım? Ama saat o kadar şık duruyor ki, kolumdan çıkarmayacağım bir şey gibi duruyor, bana şarjı çok gitsin yani bir iki hafta takabileyim. Çünkü şöyle bir sıkıntı var, ben onu uzun bir süre takamazsam bir daha onu takmak isteğim gelmiyor, çünkü taktığımda gene şarjının çok hızlı gideceğini düşünüyorum. Diğer akıllı saatlerimi de satışa koyacağım, almak isteyen varsa bana yazabilir. Huawei Watch Weat 4, onun kutu faturası her şeyi yanımda, aynı şekilde Redmi Watch'ın da var, her şeyi kutusu, şarjı var.
Huawei Watch GT 6 almak mantıklı mı, pil ömrü ve fiyatına gerçekten değer mi?
Cevapla