Telefonlar sadece iletişim amacıyla kullanılsa daha iyi olmaz mıydı?

İletişimden başka her şey oluyor mübarek

Telefonlar sadece iletişim amacıyla kullanılsa daha iyi olmaz mıydı?
Cevapla