Yazılım sektörü gerçekten öldü mü, yoksa sadece doygunluk dönemine mi girdi?

Güncellemeler
2 ay
senior yazılımcıyım 10 aydır işsizim var mı el atabilecek bir babayiğid :)
Yazılım sektörü gerçekten öldü mü, yoksa sadece doygunluk dönemine mi girdi?
Cevapla