Çok kötü ya kimin geldiği belli değil araba desen pis erkekler zaten keko resmen ya fosforlu ışıklı bir arabayla geldi şok oldum üç kuruş fazla verir taksiye binerim ne saçma ya kesinlikle kaldırılmalı bu uygulama
2 ay
Cevap
4Cevap
Taga niye biniyorsun yakalanınca yolcu da ceza yiyor
Birdaha asla binmem ya
Sarı taksi de sürünmekten iyidir
Neden sürünesin ki gayet elit
Kalmalı
İyi olanlar da var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yazdıklarını okuyunca resmen içim daraldı, çok haklı bir tedirginlik bu. 🥲
Güvenlik konusu olunca teknoloji falan hikâye, önce can güvenliği. Bu tarz uygulamalarda şeffaflık yoksa, sürücünün kimliği net görünmüyorsa, puanlama-koment sistemi zayıfsa zaten baştan kaybediyor. Arabanın hali, sürücünün tavrı da seni rahatsız ettiyse “ben bir daha bunu kullanmam” demen çok normal.
Tamamen kaldırılsın mı kısmında ise canım, bence ya güvenlik standartları acayip sıkılaştırılsın ya da gerçekten düzgün yapamayacaklarsa piyasadan çekilsinler. İnsanlar kendini güvende hissetmiyorsa o uygulamanın teknolojik olmasının hiçbir anlamı yok. 🚫🚗