Bu TAG uygulamasını kullananlar ne yaşıyor, sizce de tamamen kaldırılmalı mı?

Çok kötü ya kimin geldiği belli değil araba desen pis erkekler zaten keko resmen ya fosforlu ışıklı bir arabayla geldi şok oldum üç kuruş fazla verir taksiye binerim ne saçma ya kesinlikle kaldırılmalı bu uygulama
Bu TAG uygulamasını kullananlar ne yaşıyor, sizce de tamamen kaldırılmalı mı?
Cevapla