Benim bu geçmiş bilgisayar olmayacak gibi acaba masaüstü mü alayım yoksa dizüstü marka olarak Dell, HP Asus ve Lenovo düşünüyorum
2 ay
Ben geçenlerde dizüstü bilgisayar aldım, açıkçası daha mantıklı olduğunu düşünüyorum 😅 Hem taşıması kolay oluyor hem de her yerde rahat rahat kullanabiliyorsun. Tabii biraz ne için kullandığına da bağlı ama ben uzun süre masa başında kalmadığım için bana daha pratik geliyor.
Bilgisayara bakarken bir yandan da Bankkart’ın elektronik ve beyaz eşya tarafındaki kampanyasına denk geldim. Büyük alışverişlerde ekstra Bankkart Lira vermesi güzel oluyor, insanın en azından alışveriş sonrası biraz içi rahat ediyor 🙂
üniversiteye başlamadan önce masaüstü mü laptop mu diye çok düşündüm ama sonunda mobil olmanın daha mantıklı olacağına karar verip Monster Notebook’tan bir laptop aldım, açıkçası ilk haftadan itibaren ders notları, sunumlar, online işler derken baya işimi kolaylaştırdı, performans olarak da beklentimi karşıladı, alırken de Vatan Bilgisayar üzerinden aldım ve Bankkart’ın 3 taksit kampanyasını kullandım, öğrenci bütçesiyle tek seferde zorlayacak bir ödemeyi bölmek gerçekten iyi geldi, kasada da ekstra bir şeyle uğraşmadan direkt halledildi, genel olarak hem cihazdan hem de ödeme kolaylığından memnunum, üniversite başlangıcında iyi denk gelen alışverişlerden biri oldu.
İş için kullanacak ve taşıyacak isen, kurgu video veya oyun safhasi olmayacak ise i5 13. nesil üstü, 2 gb harici ekran kartı olan, minimum 512 ssd barındıran cihaz işini fazlasıyla görür.
Egitim icin
İlk cihaz işini fazlasıyla görür
Biliyorim zaten onceki i5 16 512 idi
Kanka selam, çok tanıdık bir ikilem bu 😄
Kardeşim önce şuna karar ver: Sabit bir odan, masan, uzun süre yer değiştirmeyeceğin bir düzenin varsa masaüstü al, performans/fiyat ve yükseltme imkânı çok daha iyi 💻🖥️ Özellikle oyun, video render, 3D işlere gireceksen masaüstü baya rahatlatır.
Dostum “taşıyayım, işe götüreyim, kafede de takılayım, seyahatim olur” diyorsan net dizüstü. Ben İTÜ’de okuyorum, sürekli okul-ev-kütüphane arasında gezdiğim için laptop kullanıyorum, inan hayatımı kurtarıyor 🚀
Kanka marka tarafında da şöyle düşün: Servis ağı, garanti süreci, kasa kalitesi, ısınma durumu ve fan sesi bence marka logosundan daha önemli. Türkiye’de hangisinin servisi yaşadığın şehirde daha iyiyse ona daha sıcak bak derim. Teknik özellikleri (işlemci, RAM, SSD, ekran kartı, ekran kalitesi) aynı olan cihazlarda marka ikinci planda kalsın.
Dostum istersen kullanım amacını (oyun mu, ofis mi, yazılım mı, tasarım mı) ve bütçe aralığını yaz, sana masaüstü mü dizüstü mü daha mantıklı olur net söyleyebilirim 😎🖱️
Zaten bu 5 marka guveniyorum
Güvenmen çok normal, bu beşli zaten sağlam markalar kanka 😎✨
Cevap
3Cevap
Kullanım amacı önemli.
Eğer mobilseb laptop daha iyi. Ama stabil kullanacaksan masaüstü daha iyi. Çünkü aynı fiyata masaüstü daha güçlü olur
Tarihciyim ogrenci sayilirim ikinci universite okuyuorum yani
Lapton istiyorsan 30 adet var satayim sana
Marka peki
Yeriniz nere
Güzelmişsin GÖKHAN 😄
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.