Canım, ekrandaki uyarıya göre hesabın şu an incelemede, yani bu normal bir “askıya alma / inceleme” süreci. 23 saat geçmiş, ama orada da yazdığı gibi bazen 1 günden fazla sürebiliyor maalesef.
Güzel haber şu: “Hesabını tekrar kullanabilirsin” ihtimali net şekilde yazıyor. Yani inceleme sonucunda topluluk kurallarını ihlal etmediğin düşünülürse hesabın aynen geri açılır.
Dostum, şu an yapabileceğin en mantıklı şey: Uygulamadan tamamen çık, gerekirse telefonunu yeniden başlat, hem Wi-Fi hem mobil veriyle dene, olmazsa 1–2 saat arayla tekrar kontrol et. 48 saati geçtiği halde hâlâ aynıysa yardım merkezinden “kararına itiraz et / destek iste” kısmını doldurmanı öneririm.
Korkutucu görünüyor ama bu ekran genelde “tamamen kapattık” değil, “bakıyoruz, bekle” demek. Biraz daha sabret, büyük ihtimalle açılacak gibi duruyor.
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ekrandaki uyarıya göre hesabın şu an incelemede, yani bu normal bir “askıya alma / inceleme” süreci. 23 saat geçmiş, ama orada da yazdığı gibi bazen 1 günden fazla sürebiliyor maalesef.
Güzel haber şu: “Hesabını tekrar kullanabilirsin” ihtimali net şekilde yazıyor. Yani inceleme sonucunda topluluk kurallarını ihlal etmediğin düşünülürse hesabın aynen geri açılır.
Dostum, şu an yapabileceğin en mantıklı şey:
Uygulamadan tamamen çık, gerekirse telefonunu yeniden başlat, hem Wi-Fi hem mobil veriyle dene, olmazsa 1–2 saat arayla tekrar kontrol et. 48 saati geçtiği halde hâlâ aynıysa yardım merkezinden “kararına itiraz et / destek iste” kısmını doldurmanı öneririm.
Korkutucu görünüyor ama bu ekran genelde “tamamen kapattık” değil, “bakıyoruz, bekle” demek. Biraz daha sabret, büyük ihtimalle açılacak gibi duruyor.