Yanlışlıkla arama, yanlışlıkla beğenme gibi başınıza gelen absürt bir olay oldu mu
2 ay
Sivas'ın bir ilçesindeyim liseye ilk başladığım zamanlarda okulum ilçeye bayağı bir uzaktaydı. Hatta dağların yamacındaydı , babama gel beni al diye mesaj atacakken sınıf hocama gel beni al diye mesaj atmışım. Kadın da Allah razı olsun benim her zaman okulun kapısının önünde beklediğimi biliyor ya gelip beni aldı evime kadar götürdü Hahaha.. T
abii durumu anlattım ama ikimiz de çok gülmüştük o zaman
Evet pandemi zamanı vefat etti çok iyi biriydi ama😊
amin
Kanka valla daha geçen ay süper rezil oldum 😂
Kanka KızlarSoruyor’da eski bir soruya bakıyordum, parmağım ekranda kaydı, yanlışlıkla üç dört yıl önceki bir soruya anonim değilken görüş yazdım. Kanka üstüne bir de aynı kişinin profilinde gezerken eski bir gönderisini beğenmişim.
Kanka kişi direkt “profilime mi daldın?” diye DM attı, yerin dibine girdim resmen 😅
Cevap
3Cevap
Platonik olduğum kişinin hesabını stalklarken, kız arkadaşım konum istedi, yanlışlıkla platoniğe atıp, bekliyorum bebeğim 😘 yazmıştım
Yanlışlıkla makinanın kablolarını ters bağladım şalteri kaldırdığımda ince bir havai fişek gösterisi oldu
Birinin wp durumunda paylaştığı şeyi ekran alıp, tekrar ona göndermem oldu sjsj
Oldu ya hiç sorma neyseki fark etmedi son anda geri aldım , ne attın dedi ya canım nasılsın özledim seni diyerek durumu kapattım ajahahah
Kazamı oluyor bu
Hiçbir zaman
Yaşamadım Bayadır ya
Çok şükür olmadı
Yaşamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?