Ben çekemiyorum şahsen, bilmiyorum, beğenmiyorum kendimi galiba
2 ay
Ben çekemiyorum şahsen, bilmiyorum, beğenmiyorum kendimi galiba
Cevap
36Cevap
filtre ve efekt kullanmam.
İmrendim
Erkekler kullanmaz genelde
benim çevrede çoğu kulaniyo
Fotoğraf çekinmm pek. Filtre gibi şeylerde kuallanmadım hiç
Bu sosyal medya konusunda baya bir cahilim 😁
Hahaha öğrenirsin zamanla
Bakalım 😃
Ne filtre ne efekt bunlara ihtiyac duymuyorum ve sevmiyorum da doğallıktan yanayim
Evet çekerim, sadece bazenleri siyah beyaz filtre yaparım
Filtre ve efekt kullanmıyorum. Kendimi tanıyamayacaksam, anı biriktirmeyeceksem neden fotoğraf çekiyorum ki?
Bilmiyorum bn yapamıyorum
Yaparsın, kendine güven. Beğenmediğin fotoğrafları sil. Beğendiğin kalsın.
Yapamıyorum ya
Evet. Filtre bana ihanet gibi geliyor. Doğal ışığı yakalayıp çektiğim her çekim muazzam oluyor
Ben yapamıyom ya
benim sanırım piskolojik ya
Biliyorum da işte
Evet filtreli çekinemem ben de senin tam tersine 😀
Xggjx
Evet tam tersi neredeyse filtre ya da efektsiz çektiğim yok denecek kadar az.
Bnde filtresiz bi tane bile yok
Neden kendini güzel mi görmüyorsun
İnsanlar güzelsin diyo da bn beğenmiyorum
Senin kendin ile ilgili problemin var bu da haliyle sorun teşkil ediyor lakin insan kusursuzdur diye düşünüyorum
Filtreli efektli çekemiyorum
Aşırı ben değil gibi geliyor hiç hoşuma gitmiyor
Keşke sen gibi olsam
Zor değil ki
Ayrıca diğer yorumlarına baktimda hani bende kendimi aşırı beğeniyor değilim sadece sonuçta o efekteki kişi ben değilim ve ilerde geçmişe dair bir fotoğrafında ben olan bir fotoyu görmek isterim
Kendinel barismna laizm benimde efekti fotom var ama hiç ben gibi değil ve sevmiyorudma çok nadir oyel fotolarim sadece snapchatte bir ara biraz çekindim o kadar onu. Dişi hep normal kamera eve efektsiz
Bn yapamıyorum ya
Ya yaparsın barisman lazım o efekteki sen degilsin sonuçta için rahat etmemeli bence doğal halin daha iyidir eminim
Filte başka bi olay ya keşke hiç olmasa herkesi doğal görsek 😁
Hahah filtre candir ya
Olan erkeklere oluyor sanırım 😁
Yoo
Farklı görüyoruz filtre olunca
Real de tanışınca görüyon ama
Orası da ayri tabiki ama mesela sen bekledigin gibi birisi çıkmasa ne dusunursun
Saygısızlık olmasın diye çayımızı içeriz sonra müsade isterim
Güzel düşünce en azından çay içip onu kırmadan üzmeden ayrılmak her kez böyle ince düşünmez mesela
Teşekkürler
Rica ederim olmasi gerekende öyle bence
🤗🤗
Ne çok konuştu bu çocuk dedin demi 😁😁😁
Yok estağfurullah
Dun gergindin de bi sabah soruna erken uyanmissin yazmistim seni alakadar etmez diye tersleyince çekinerek yazıyorum şu an 😁😁😁
Hahahah doğrudur bazen sinirlerim tepemde olabiliyor
Birde sabah sabah olunca bana kaldı ihale terslendim😁😁😁
Hghggx biraz öyle oldu
Neyse yarın sabahki sorunda kizmazsin ödeşiriz 😁😁😁
Filtre efekt hiç kullanmadım oporjinal. djd
Resimlerde iyi görünmüyorum o yüzden pek çekmem
doğallık candır gerisi heyecandır
Bence doğal halin güzel
Her fotoğraf doğal bende
Çekiyorum hata eski face imde hepsi filtresiz
Evet neden cekmeyeyim
Efekti bırakalı yıllar oldu ya
Ne güzel
evet geçen çektim ve çok beyendim
Ne iyi bn yapamıyorum
Profil sana aitse güzel gözüküyorsun kendine haksızlık etme
İşte ben öyle hissetmiyorum
Neden öyle hissetmiyorsun
Bilmem kendimi beğenmem pk
Kendini beğenmek iyi bişey değil zaten 🤣🤣😘Ama beğenilecek birisin o kesin
Teşekkürler
Ben seni takip ediyorum mertan
Bakim
Çekerim de filtre ayrı ayar veriyor ya 😅
Haha dimi dimi
filtre ve efekt kullanmıyorum zaten
Ben bağımlı yım
Abla filtresiz çekip Shop yapıyorum jslwsjsk
Hahahaha buda iyiymiş
Zaten hep öyle çekiyorum
Filtresiz
Evet filtresiz filtleri çekersem karşımdakini kandırıyor gibi geliyor zaten güzel olmuyor
Bende tam tersi
Çekerim. Ama filtreli de çekerim 😅
Haha
Evet çekerim :d
Vekebiliyourm
Elbette kendime güvenirim
Aynen efektsiz portre gibi güzel duruyor
Keşke bıraksanız şu filtre işini
Yogg seviyoruz
Cimere yazalim filtre yasaklansın bjxkxkxkd
Hvkgkhy hayır yapma
Filtresiz şekilde tanışalım gel dkjskdjd
Yogg
Öyle bi resimim yok
Utangaçlığa gerek yok her insanın kendince çekici bir yönü vardır sınırlama kendini xskdkdk
Jdjdjdj saol
Sevgilin var mı ona göre yuruyecegimsmsnksnsns
Hahahah yok ama düşünmüyorum şu ara
Hadi yaa bi çay icseydikk xcdcfghi
Hahah teşekkürler
Rica ediyorum scfhyjhui
😅
☕️☕️
Sana afiyet olsun
Soğutma iç sıcak sıcak fxcdfgj
Hahahah sağol
Rica ederimm afieddd
:)
:)
1 tane bile filtreli fotoğrafım yok
Ciddi misin
Çok ciddiyim çünkü fotojenik adamım,😂 maşallah bana
Nazar değmesin inşaallah 😅
Hahaha senin yaptığın yorum da baya tatlış geldi sana da nazar değmesin inşallah 😂
Hahahah sağol
Giyim tarzın çok hoşuma gitti şık:)
Teşekkürler 😊
Sohbet etmenizde sakınca var mı canım sıkılıyor daa
Hmm bilmm
Bilmeyecek bişey yok ya sohbet ederiz engellersin olmadı 😂😂
Hahah çözümcu bi yaklaşım
Her Zaman 🤣
Hxhxhdhd
Erkekler tabiki kadınlar düşünsün
Hayır
Ben çekiyorum.
Filtre kullanmıyorum
Yess
Filtre sahtekarliktir
Yok be
Oyle öyle
Evet. Benim fotoğraflarım hep doğal
İmrendim
Bence çekersin ya
Zor
Bence efektsiz halin bile güzeldir.
Çekerim
Ne iyi
Resim değil o fotoğraf
Ne fark var
Fark var işte
Evet çekiyorum
Ne güzel
Cdkiom
Eyi
Eyidir
Çok hoşsun ya
Teşekkürler
?
Mesela profilim
Baya iyi
Oa mutlu oldum sağoll
Ne demek 😊
Evet
Çok iyi
Çekerim
Hiç kullanmam
Evet
Çekiyom
Güzel ztn erkekler çekse öyle birazcık komik geliyor bna
Evet filtreler hep kızlar için ztn
😁
Erkeğe bir şey yok :D
?
yess
Hayır
Çekiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, o kadar normal ki bu his, inan herkes yaşıyor bunu az çok. Ben de bazen filtresiz fotoğraf görünce “yok ya bu ne” deyip siliyorum 🙃
Güzel olan şu: Filtresiz çekmek zorunda değilsin. Fotoğraf sonuçta biraz “oyuncak” gibi, filtre de efekttir, makyaj gibi düşün. Yine de kendini yavaş yavaş alıştıra alıştıra sevebilirsin.
Mesela önce çok hafif ışık ayarı yap, filtreyi minimuma indir, sonra ara sıra tamamen filtresiz bir tane bırak kendine. Zamanla “o kadar da kötü değilmişim” demeye başlıyorsun, söz. 💛