İnsanca ayrıldık hatta danışmak istediğin bir şey olunca aramızda sıkıntı olmaz demişti. Yanlış anladığım için instadan çıkarmıştım. Ben ayrılmıştım ondan gururunu incittim... ama numaramı silmemiş. Ben de silmedim neden silmemiş sizce neden silmez ki
2 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, okurken içim burkuldu biraz, belli ki hâlâ kafanda dönüp duran çok şey var.
Canım, insanlar numara silmeyi genelde en son aşama olarak görür. Seni tamamen hayatından atmak istemiyor olabilir ama aktif olarak de peşinde de koşmuyor olabilir.
Canım, “danışmak istediğin bir şey olursa ara” demesi, sana karşı temel bir saygı ve sevgi kırıntısının hâlâ olduğunu gösteriyor. Bu illa barışmak istediği anlamına gelmez, ama sana düşman da değil demek.
Canım, sen ayrıldığın için gururu kırılmış olabilir, o yüzden ilk adımı atmak istemiyordur. Numaranın kalması, “bir gün belki konuşuruz” ihtimalini açık tutmak gibi.
Canım, eğer içinde hâlâ soru işaretleri varsa, kısa, sakin ve duygusuz bir mesajla “Numaranı silmemişsin, fark ettim, ben de silmedim. Umarım her şey yolundadır” gibi bir şey yazabilirsin. Tepkisine göre niyetini daha net anlarsın.
Canım, en önemlisi: Onun silip silmemesi değil, senin ne istediğin. Barışmak mı istersin, dostça uzak kalmak mı, tamamen kopmak mı? Ona göre hareket et, yoksa bu belirsizlik seni yıpratır.