Eski sevgili neden numaramı silmedi, hâlâ umudu mu var yoksa sadece saygıdan mı?

İnsanca ayrıldık hatta danışmak istediğin bir şey olunca aramızda sıkıntı olmaz demişti. Yanlış anladığım için instadan çıkarmıştım. Ben ayrılmıştım ondan gururunu incittim... ama numaramı silmemiş. Ben de silmedim neden silmemiş sizce neden silmez ki

Eski sevgili neden numaramı silmedi, hâlâ umudu mu var yoksa sadece saygıdan mı?
Cevapla