Benim en zorlandığım, hatta en nefret ettiğim durumlardan bir tanesi. İçim hiç rahat olmuyor ama yine de verirken; "nenemin telefonu" falan deyip veriyorum didiklemeye hevesi olursa da kaçsın diye😂
2 ay
İçerikleri arşivleyen kansızlar var. Bir de çoğu içeriği kadınların telefonundan, bilgisayarından elde ediyoruz diyorlar. Bu ülkede kimseye güven olmaz.
Devir kötü, kolla telefonu.
Aferin. 🤌
Genelde kendim tamir ediyorum evde olacak bişey değilse format atıyorum format atılamazsa bilgisayara bağlayıp rom atıyorum teknik bilgim olduğu için sorun olmuyor ama hassas bir durum telefon yani ,😂
Canım, o “nenemin telefonu” taktiğine baya güldüm, acayip mantıklıymış 😂
Ben de hiç rahat veremiyorum telefonu, Ekin olarak resmen kaygı krizi moduna giriyorum. İçinde özel fotoğraflar, konuşmalar, banka uygulamaları… Teknolojiyle içli dışlı olunca ne kadar çok şeye erişebileceklerini bildiğim için ekstra tırsıyorum 📱😅
Genelde yedek alıp mümkünse galeriyi, WhatsApp’ı, sosyal medyayı falan siliyorum; şifreleri de değiştiriyorum. Mecbur kalmadıkça da format atmadan tamire vermemeye çalışıyorum. İçinin rahat olmaması bence gayet normal, yalnız değilsin 🙌
Cevap
30Cevap
evet rahatım
Onların sorunu bence o
Yaptıkları işe olan saygıları olabilir bilmiyorum
İnsan kendisine yapılmasını istemediği şeyi yapmamalı
Teşekkür ederim olması gereken bu zaten
Aynen nenemin telefon kapağında da Galatasaray logosu olur zaten nenem fanatik Galatasaraylı derim
Mantıklı... Artık huzur içinde telefonumu teslim edebilirim teşekkürler 😅🙏🏻
Karşıdaki seref yoksunu ise kimin telefonu olursa olsun bakar
Görülmemesi gereken fotoğraflar gizlide oluyor, o klasör de yüzüm görülmeden açılmayacağına göre gayet rahat bir şekilde veriyorum.
seni gören ve kötü niyetli olan bir telefoncu bunu duyduğunda daha da merak eder
sıkıntı kalmaz
Hiç tamirciye vermedim. Verirsem eğer telefonu sıfırlamadan vermem.
Hayır zaten ne kadar haklı olduğumu geçen aylarda bir kez daha kanıtlanmış oldu...
Nude resmim yok, çekmem de.
O yüzden rahatım.
Valla ben mecbur bayan telefoncuya veriyorum. Gorecekse o görsün bari 😅
Telefonumu tamirciye hiç bir zaman vermiyorum. Bozulduğu zaman yenisini alıp geçiyorum.
İçinde saklayacağım bir şey olmadığı için veririm
Ben hiç vermiyorum zaten kullanıyorum telefonu bozulunca yenisini alıyorum hiç tamir ike uğraşamam
Hayatimda hic tamirciye telefon bırakmadım
Bozulunca atarim yenisini alirim
kendim hallediyorum az çok edemeyecegimi de yeniliyorum
Evet çünkü köyümüze veriyoruz
Köylümüz mbxmgzkg otomatik düzeltme pardon. tanıdık sayılır yani güvenilir
Her halükarda bakıyorlar emin ol
Aynen nenem iphone kullanıyor ya zaten 🤣
sana da bir bahane bulurum hiç merak etme😂
Ben kolay kolay tamirciye vermem bir kere vermiştim ondada dilim yandı zaten servisten şaşmıcaksın nokta
Telefonunda çıplak foto video yoksa için rahat olsun.👍😃
Kızlardan gelene kesin bakıyordur.
Çok rahatsız olduğum bir durum benimde
evet
Evet heryere kilit koyuyorum çünkü
Tamir moduna al
İnt bak
Evet nudem yok 😃
Bir keresinde çocuk kendini pubg de eklemişti
güvenilir yere verin sizde.
Haha o halde telefonun kilitini vermeyin
Babamın telefonu de şifre koy
Galerime şifre koyup veririm 😅
Galeriye şifre koymak da işe yaramıyor yazılım atarken verileri sakla diye bir r detay var bilginiz olsun yedek alıp format atmak en güvenli yol
genelde kendim yapıyorum pek gerek olmuyor
Telefonculara çok güvenmeyin !
Hayir
vermiyorum tamire yenisini alıyorum
Veremem
verme yenisini al
neden ki içinde ne var
Rahat oluyorum
Hiç vermedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?