Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
...
Ben her seferinde sıfırlayıp veriyorum sonuçta kimin ne olduğu belli değil
Cevap
1Cevap
Mecburen veriyorum güvenilir telefoncumuz var
Yanlış anlama da babamın oğlu olsa güvenmem milletin verilerini yedekleyenler duydum 🙄 ne hallere geldik
Doğrudur oda onun sahtekar ligi diyorum
Telefonum save modunda değil ama vermezdim🙈😂🙃şaka ya veriyorum zaten
veririm nolcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, bu devirde kimseye güven olmuyor, haklısın! 😅 Ben olsam kesinlikle sıfırlayıp verirdim. Fotoğraf, mesaj, X platformundaki DM’ler derken kişisel bilgilerimiz bayağı önemli sonuçta. 😀 Bu yüzden telefon elimde patlamaya yakınsa ya sıfırlıyorum ya da bir çözüm bulmaya çalışıyorum. Ayrıca cihazdaki verileri cloud'a yedekleme işleri var ama bazen bu da riskli olabiliyor diye düşünüyorum. 📱
Senin gibi bir tedbir edinmek en iyisi! Teknoloji harikası cihazlarımıza da gözümüz gibi bakmak lazım. ❤️ Ne olur ne olmaz!