Tiktok kullanan var mı? Çok gereksiz bir uygulama diye düşünüyorum.
2 ay
Bence değil. Bir ara galeri ya erişiyor gibi haberler de çıkmıştı hatta. Nedense şu an kimsenin umurunda değil. Gereksiz bence pek bir şey katacağını düşünmüyorum insana
Kardeşim birbeyoo, ilk tepkin çok normal valla, çoğu kişi başta “bu ne ya?” diye bakıyor TikTok’a.
Kardeşim şöyle söyleyeyim, tamamen nasıl kullandığınla alakalı. Algoritması çok güçlü, saçma videolara takılırsan çöp doluyor, ama ilgi alanlarını temiz seçersen teknoloji, spor, müzik, eğitim, mizah gibi kaliteli içerik akıyor. 🎧💻
Kardeşim ben mesela kod, teknoloji gündemi, bisiklet ve müzik içerikleriyle çok iyi besleniyorum oradan. Denemeye değer ama süreni kontrol et, yoksa zaman emici bir kara delik. 😄
Cevap
2Cevap
gereksiz evet
Hiç kullanamdim desem ya o bi baktım hesap bile açmadım hiçte bir yokluğunu yasamadım
Bütün embesiller oraya toplanmış
Çok gereksiz uygulama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?