Türk Telekom 50 GB hediye veriyor 5G olanlara, benim telefonumda da şebeke 5G yazıyor ama hediyeyi almaya çalışırken 5G desteklemiyor diyor, neden
2 ay
O sırada Vodafone olan benn
Ama telefonun iphone benim kaçak redmi jejwk1
İşte bizde idare ediyoruz ne yapalım jrkqk1
Peki nasıl aldin iPhone
Ne işinde çalışıyorsunuz
Canım, çok tanıdık bir durum, sakin ol 😊
Bak şimdi, birkaç sebebi olabilir:
Telefonun 5G yazıyor ama operatörün sisteminde cihazın 5G uyumlu görünmüyor olabilir. Özellikle yurt dışı cihazlarda sık oluyor, IMEI kaydı var ama 5G listesinde olmayabiliyor.
Bir de 5G yazsa bile, Türk Telekom’un kampanyası sadece belirli marka/modellere veya belirli tarifelere açık olabilir. Yani teknik olarak 5G açılıyor ama kampanya şartlarına girmiyorsun.
En net çözüm için Turk Telekom online işlemlerden cihaz bilgine bak veya müşteri hizmetlerini ara, orada “cihazınız 5G uyumlu görünmüyor” diye net söylerler. Benim bir arkadaşta da aynısı olmuştu, yurt dışı telefon yüzünden kampanyaya sokmamışlardı.
Cevap
1Cevap
Benimde öyle telefon yurt dışı olmasından kaynaklanıyor müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim
Evet ne oldu sonra
Oldu mu ki
Telefon yurt dışı olduğu için kampanyadan faydalanamadigimi söyledi ve 5G görünmesine rağmen 5g desteklemiyor diyor ya 4.5G nin güçlü ağına bağlandığımiz için 5G diyor aynı bok yani
Kaçak redmi işte
Evet
İlerde yurt dışına gidip 17 pro Max almayı düşünüyorum
Gidebilir misin ki
Vize aldıktan sonra gidebilirim neden gitmim ki
Kaç yaşındası
18 sen
24 yaşındayım
Güzel
Değil bu yaşa kadar bi bk yapmadım afedersin
O senin sorunun ağa skdbskfbsbdid
Irak'tan 15 pro Max getircektim o zaman 40 a anlaştık adam 3 hafta içinde 15 bin lira zam yaptı iptal ettim
Hmmm onlar da açılmaz
Yoo imei kaydı yapardım turkey de
Sıfir alsan daha iyi djjwkq
200 bin olmuş
Zaten sıfır la kapalı kutu aw sksbdodnd
Onu demiyorum
Türkiye cihazı mı
Aga onu almak için yurt dışında çalışmak lazım
Türkiye de yemeden içmeden para biriktirmen lazım
Şimdi diyelim orada aldın ya 20 30 bin olsun 70 binlik teleefon açınca 100 bini geciyor djkwkq
Ha yurt dışına gidip çalışsan tabi ayrı
16 bin di açma en son
Kim seni kandırmış
Ne 16 bin
100 bin
Hatta 150. de olabilir
IMEI kayıt ücreti
Telefon desteklemiyordur
Evet yurt dışı kaçak telefon zaten iphone alacak paramız yok jsjwk1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar