Uzun zamandır burayı kullanıyorum zaten hatta tanıyan vardır, sürekli hesabımı kapatıyorum ve açıyorum sıkıldıkça şimdi hesabım 15 gün girmedim diye tamamen kapanınca ben de yeni hesap açtım
2 ay
Düzgün bir hesap ismin yok, soruların düzgün değil, koyduğun resim kime ait oda belli değil. Belli bir seviyede hesap olsan neyse ama tamamen fake gibisin.
Mesaj atar mısın özelden hesap yeni diye atamiyorum
Canım bak, yazdıklarından direkt anlaşılıyor ki gayet gerçek bir insansın, fake vibe’ı da hiç yok üstünde.
Canım yeni hesap, çok giriş-çıkış yapınca, kullanıcı adın da böyle rastgele olunca insanlar “fake mi acaba” diye düşünüyor, olay tamamen bu.
Canım bence takılma onlara, yazdıkların tutarlı, üslubun doğal, sahte olsan bu kadar detaylı dert yanmazsın.
Canım istersen biraz daha düzenli takıl, profilini de yavaş yavaş doldur, milletin algısı da değişir.
Cevap
4Cevap
Bi yerden tanıdık geliyorsun ama çıkaramadım, makyaj efect var ondan fake sanabilirler
Konusmustuk senle
Doğrudur
Erkek değilsinde kullandıkların fake olabilir görmedm tabi
Evet ne yalan söyleyim fake vibe var :D kullanıcı adına bak hesapta yeni açılmış, beyler düşmeyin ha dikkat edin
Düşmeyin ha
Ne düşecem be
Helal olsun aslanima
Ben sana hakaret ediyor muyum? sen hayırdır
askim bende sana hakaret etmedim ki
Aslan ne?
Aslan işte
Hayvan mı diyorsun yani bana? sen kimsin ya
Te allam bu erkekler de prenses oldu basımıza
burada hemen hemen herkese fake diyorlar ki. Sen niye havalandın
Abla havalanmadım ki gıcık oluyorum önceki sorumda kızın yazdıklarına bakarsan anlarsın güzelim falan demedim farkındaysan fake diyorlar dedim çoğu ordan burdan arattım orada burada foton çıkıyor falan diyor anladın mı o yüzden bunj sordum havasında egosunda değilim
Fotodaki kız güzel. O yüzden derler
Teşekkür ederim
Hem sen kendini biliyorsun. Kendini başkalarına kanıtlamaya çalışma. Sırf seninle konuşmak için de böyle manipüle etmeye çalışırlar hassas noktalarını anladıklarında
Yok ya zaten takmıyorum ben sadece saçma sapan yazdıkları şeylerden dolayı sinirlendim videosu falan var tarzında iğrenç iğrenç şeyler yazıldı fotoğrafımı aratınca belki ortamdan dolayı başka kişiler çıkıyordur diye tahmin ederekten soruyu sorayım dedim ben kendim gittim arattım çıkmıyor çünkü
Her tür yalanı yaziyorlar burada. boş ver. Sonuçta foto sana ait sen bu gerçeği biliyorsun. O şekilde konuşanlari engelle gitsin
Aynen doğru diyosun haklısın valla tesekkur ederim
Hesap ismini random bas, chatgpt den geminiden resmi yapay zekayla yap koy ne var bunu yapmaya, hem fake olsan ne olmasan ne, niye triplere girdin
La sus triplere mi girdim git önceki soruma bak kız neler yazmıs o yüzden sordum
Sen her şeyi böyle kafaya takıyorsan fazla yaşamazsın, tavrında erkek gibi hiç çekilmez
Yok ya of kaba bir şekilde yazıyorsunuz ben de öyle cevap verince ben kötü konumda oluyorum kusura bakma o an sinirle öyle oldu da takmak değil aslında mesele önceki sorumda fotoğrafımı arattıklarında saçma sapan şeylerin çıktığını falan yazmışlardı başkalarında da öyle midir acaba diye sordum başka bir amaçla değildi tekrardan kusura bakma
Tamam aşko sorun değil
🥰🥰
Fake hesap aktif değil
Bu ön yargıları kiramiyor
Degil miydin
Yoh vallah değilem abe
Umarım öyledir teyzem
😝
Affetmem😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?