Ay doğal bir uydu değil. Uzaylılar tarafından dünyayı izlemek için yapildi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Sakın deli ilan etmeyin 😂😂😂 bu konuda film bile çekildi.
Ay doğal bir uydu değil. Uzaylılar tarafından dünyayı izlemek için yapildi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla