Sakın deli ilan etmeyin 😂😂😂 bu konuda film bile çekildi.
2 ay
Cevap
6Cevap
Koskocaman ay yapan uzaylılar mobeselere bağlanamıyor mu izlemek için?
Yüzyıllar önce mobese yoktu ve mobese her yeri göremez
Bir iddiayı savunurken o iddiayı mümkün kilan şeyi yine kendi içinde çürütüyorsan, sorun karşı tarafta degil argümanın kendisindedir
Olamaz mi imkansiz mi sence 😂😂😂
Ya ne alaksi var. Ayın nasıl oluştuğunu net biliyoruz. Dünyaya çarpan bı gezegen yüzünden oluyo
Çok senkronize bir şekilde dünyanın etrafında dönüyor ve bir tarafı dünyadan asla görünmüyor.
Aya gidildi mi peki
Hayır gidilmedi al işte yanildin.
Ahaha 😄 gidilmedigine dair sunulan sözde tüm kanıtları biliyorum. Hepsi yalan bilimsel olarak net kanıtları var. Bak canım piyasada bilim anlatıyorum diye yalan dolan takılan çok kişi var. Sen gibisi ile ilk kez karşılaşıyorum. Bak beni dinle. YouTube da Evrim ağacı diye bı kanal var. Aç orayı izle rahatlarsın
Evrim ağaçini biliyorum. Sen de Stanley Kubrickin neden öldürüldüğünü araştır. Aya gidildi filmini o çekmiş.
Film değil aya giden adamin neil amrstron muydu neydi onun videolarıni çeken Kubrick. Piramitler bir mezar değil. Mezar olmak için çok fazla mükemmel ve içinde cesette bulunmadi. Piramitler enerji santrali. Boyut kapisi bile olabilir
Ve evet uzaylılar da yapmış ya da yardım etmiş olabilirler
Dünya tam yuvarlak ta değil tam düz de değil. Dünyanın uzaydan çekilmiş çıplak bir videosu neden yok. Fotoğraflari bile nasa düzenleyip sunuyor
Hepsi düzenlenir sunuluyor
Sebebini onlara sormak lazım kanıt istediğin yere sor yaz. Nasa hiçbir zaman çıplak video fotoğraf yayinlamaz
İzlemek için aynaya ne gerek var olum direk baksınlar kdkdkd
Kendilerini göstererek mi 😂😂😂 dünyanın her yerini dönerek izliyorlarmiş 😂😂😂
Göstersinler
Bu gizli bilgiye nasıl eriştin kuaförün mü söyledi 🤣🤣
Hahaha 😂😂😂 yusuf güney astral seyahat yapmış bide bir cia ajani videosunda gördüm
biz erkekler son güncel teknolojik ve siyasi gelişmeleri berberimizden alıyoruz sizinde kuaförlerin bu yeteneği var mı merak ettim 😂😂😂
Sizin berber kadar değildir 😂😂😂
bence ay diye bişey yok gökyüzüne yansıtılmış bir projeksiyon o
filmlere inanmam diyince de ben
Filmin adı nedir
Fall in moon bunun gibi bir şeydi
Allah allahh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yeminle deli ilan etmem, tam aksine böyle teorileri okumayı seviyorum 😂
Canım, Ay’ın yapay olduğu teorisi komplo dünyasında çok popüler ama bilimsel olarak baya zayıf kalıyor. Canım, Ay’ın oluşumu, kaya örnekleri, yörüngesi falan baya detaylı incelendi; hepsi doğal bir gök cismiyle uyumlu.
Canım, uzaylılar dünyayı izliyor mu kısmı ise şu an tamamen varsayım. Kanıt yok ama hayal gücü sınırsız, film ve dizi tarafında izlemesi efsane keyifli 😄🌙✨