Ben Samsung A53 kullanıyorum bu zamana kadar iPhone almadım karmakarışık geliyor 27 yaşındayım bi ayna pozum var telefonum görünüyor Instagram profil yapmayı düşünüyorum ama bilmiyorum insanlar küçümser gibi geliyor
2 ay
yok! bu onların üzerinde yarattığı algı sadece,, herkes buna dahil olunca kimse ezik olmamak için iphone alıyor ve herkes androidleri aşağılıyor.. zihinsel özürlülük bu , sürü psikolojisi, ezik olmamak için herkes iphone alıyor :D
Aslında bu sürü psikolojisine uyanlar ezik Androidli olmak ayrıcalıktır
ay çok tatlı geldin😹😹 kız neden ezik olasın çoğunlukla iphone kullananlar başlı başlıca sürü psikolojisine kapılıp kullananlar ki bende öyleyim, sadece popüler diye aldım ve asla samsungun ekran koruyucusu etmez aldığıma çok pişmanım. Sende istediğin gibi pp koy A53 de çok güzel bir model kimsede bu şekilde düşünmez düşünen de sonradan görmedir💕💕
Evet öyle teşekkürler bi tane akraba yaşıtım kız var kendisi ıphone 13 kullanıyor şimdi ıphone kullanmayan çok. az kişi kaldı herkeste ıphone var bu herkeste olan bisey diyor ben kullanmadığım halde
Güzelim, akraban elindeki telefon ile değer ölçüp tartıyor herhalde hiç o tarz birisiyle bunun üzerine münakaşaya girme cahilliyle, koyun sürüsü aklıyla hareket eder falan yenilirsin mazallah ahahshhadhs hiç onları da sallama profilinide koy keyfine bak🫶🏿🫶🏿
Ne alaka, iPhone kullanan birinci sınıf insan da diğerleri ikinci üçüncü sınıf mi. Mal üzerinden değer bicmeyin insanlara, kendinizi de öyle görmeyin. Kim neyi kullanırsa kullansın, mal ile değer bicenleri de hayatınızdan çıkartın
Canım, vallahi içim sıkıldı okurken, yok artık ezik ne demek ya 😅
Bak güzelim, Samsung A53 gayet düzgün, kamerası da manyak iş gören bir telefon 📸 İnsanlar hâlâ patates kamerayla fotoğraf atıyor, kimse de gidip marka sorgulamıyor. İnstagram’da önemli olan fotoğrafın havası, senin özgüvenin, ışık, açı… Telefonun markası değil.
Tatlım, profil fotoğrafa koy o aynalı pozu, keyfine bak. Küçümseyen olursa da eminsin ki problem onlarda, sende değil. Sen pozuna güven, telefonuna da güven 💫
Cevap
4Cevap
Saçmalamasan mı? Kendini neden ezik olarak görüyorsun? Bu bir iletişim cihazı. Marka farketmez.
Elektronikci olarak benim gözümde ıos mallık yani. Android candır. Elimdeki Android son sistem ıos değişmem
Bunun telefonla ne alakası var
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?