İPhone kullanmıyorum diye ezik miyim, Samsung A53 ile fotoğraf koysam insanlar küçümser mi?

Ben Samsung A53 kullanıyorum bu zamana kadar iPhone almadım karmakarışık geliyor 27 yaşındayım bi ayna pozum var telefonum görünüyor Instagram profil yapmayı düşünüyorum ama bilmiyorum insanlar küçümser gibi geliyor
İPhone kullanmıyorum diye ezik miyim, Samsung A53 ile fotoğraf koysam insanlar küçümser mi?
Cevapla