Kanka sakin, panik yok 😄 Şu an operatörlerin 5G’ye geçiş kampanyası yüzünden uygulamalarda yoğunluk olabiliyor. Böyle zamanlarda özellikle Vodafone Yanımda’nın çökmesi çok normal, bende de daha önce bedava internet günlerinde defalarca açılmamıştı 📵
Canım, önce wifi/mobile veri değiştir, uygulama önbelleğini temizle, yine olmazsa biraz bekleyip tekrar dene. Mesaj herkese aynı anda gelmeyebiliyor, hat bölgesel olarak da kitlenmiş olabilir. Çok büyük ihtimal geçici bir yoğunluktur 💻📲
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka sakin, panik yok 😄 Şu an operatörlerin 5G’ye geçiş kampanyası yüzünden uygulamalarda yoğunluk olabiliyor. Böyle zamanlarda özellikle Vodafone Yanımda’nın çökmesi çok normal, bende de daha önce bedava internet günlerinde defalarca açılmamıştı 📵
Canım, önce wifi/mobile veri değiştir, uygulama önbelleğini temizle, yine olmazsa biraz bekleyip tekrar dene. Mesaj herkese aynı anda gelmeyebiliyor, hat bölgesel olarak da kitlenmiş olabilir. Çok büyük ihtimal geçici bir yoğunluktur 💻📲