Vodafone faturalıya geçtiğime dair mesaj gelmedi?

Vodafone yanımda dan bana ne var bölümünden kampanyalı olarak tahattutsuz faturalıya geçtim 2 saat oldu hala mesaj falan gelmedi geçtiğime dair hattım da hala kontorlü görünüyo sonra gittim kontorsuz tarifeye onay verdim
Vodafone faturalıya geçtiğime dair mesaj gelmedi?
Cevapla