Kurumsal şirkette WhatsApp ve emoji kullanmak profesyonelliğe aykırı mı?

Şimdi bizim bir bankayla problem yaşadık, bizim mali işler müdürü de mail atmak yerine WhatsApp'tan yazmış nasıl pos kurulumu yapılacağını (teknik servise ulaşamadık o yüzden kendi gösterdi), sonra bize yolladığı cihaz kablosu uyumlu değilmiş, bana 🥲 emojisi yolladı. Sabahtan beri müdürüm o emojinin dırdırını yapıyor, neymiş efendim profesyonellik ölmüş.

Kurumsal şirkette WhatsApp ve emoji kullanmak profesyonelliğe aykırı mı?
Cevapla