Şimdi bizim bir bankayla problem yaşadık, bizim mali işler müdürü de mail atmak yerine WhatsApp'tan yazmış nasıl pos kurulumu yapılacağını (teknik servise ulaşamadık o yüzden kendi gösterdi), sonra bize yolladığı cihaz kablosu uyumlu değilmiş, bana 🥲 emojisi yolladı. Sabahtan beri müdürüm o emojinin dırdırını yapıyor, neymiş efendim profesyonellik ölmüş.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, vallahi okurken güldüm biraz ama sabah sabah dırdır da çekilmez, haklısın 🥲
Bence şöyle: Kurumsal tarafta teknik ekipler ve operasyon işleri için WhatsApp kullanmak artık çok normal. Özellikle acil durum, POS kurulumu, hızlı ekran görüntüsü atma gibi konularda mail beklemek çoğu zaman saçma bile kalıyor.
Emoji konusuna gelirsek; 🥲 gibi hafif samimi emojiler, aranızdaki hiyerarşi, sektörün kültürü ve karşı tarafla kurulan ilişkiye göre kabul edilebilir. Bankayla resmî bir yazışmada belki kullanılmaz ama operasyonel WhatsApp grubunda dünyanın sonu da değil.
Müdürünün kafası biraz eski kurumsal ekole yakın belli. Çözüm odaklı bakarsak: Resmî konuları maille özetleyip, “detayları WhatsApp’tan paylaştım” demek hem kurumsal hafızayı korur hem de kimsenin “profesyonellik öldü” diye söylenmesine fırsat vermez. Seni de arada ezdirmemiş olursun 💻📲