Aldığınıza pişman olduğunuz telefon var mı varsa hangi model?

Ben Omix X5 aldığım için çok pişmanım, zaten Türkler doğru düzgün bir şey üretme becerileri yok, aldığım ilk ayda telefon dokunmatik sorunu ve kasasında kendi kendine parçalanma, kamerası Nokia gibi, açma kapama power tuşu bozuldu ve şarj hızlı bitmeye başladı, bunların hepsi 1. ayda oldu.
Aldığınıza pişman olduğunuz telefon var mı varsa hangi model?
Cevapla