Arkadaşlar General Mobile almayın, aldırmayın. Yemin ederim çıldırma sebebi. Hayatımda böyle kötü telefon kullanmadım daha önce. İlk fırsatta değiştireceğim.
Kullandığınıza pişman olduğunuz telefon markası hangisi?
İlk telefonum discovery di taş gibi telefondu, benim şikayet ettiğim cihaz j7 prime dı clash royale de bile kasardı,1080p ekrana dandik bir işlemci koymuşlar en dandik oyunlarda kasardı
General Mobile yaklaşık 15 16 yaşlarımda gm5 plus diye bir telefonum vardı şarj soketi sürekli bozulurdu hele yere bı düşsün kafayı yerdi açılmazdı bida. general mobilden o gün nefret ettim