Ben kullanıyorum, bence sanıldığı gibi kötü değil, sadece bilinçli olunmalı
3 ay
Ben kullanıyorum, bence sanıldığı gibi kötü değil, sadece bilinçli olunmalı
Cevap
7Cevap
kredi kartı kötü değil kredi kartını kullanacak heap yapma becerisine sahip olamamak kötü
Bende böyle düşünüyorum çoğu kişi kullanma diyorda benlik sıkıntı yol
kullanma diyenler hep ödemelerini planlayamayıp faize girenlerdir.
Hepsini çektim kredilerle birlikte faize verdim ayda 200 temizinden geliyor🤣
Son üç yıldır hiç kullanmadım
Ocak söndürür Ocak 😂
Bazen yapıyorda dikkatli kullanınca bence iyi
Kaç ki 200,300 bin bir şey mi 😂
Ya bunun gizlisi mi olur jdksksjdk
Tamam kabul et
Kullanıyorum 20 civarı kart var kafam çorba oluyor
Bilinçli kullanılırsa çok büyük bir ekonomik nimet bence adı çıkmış çok kötü diye
Evt 1 tane :)
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım selam, kesinlikle katılıyorum sana. 🧠💳
Ekin olarak söylüyorum, ben de kredi kartı kullanıyorum ve bence de sorun kartta değil, kontrolü kaybetmekte. Özellikle online alışveriş, abonelikler, oyun, uygulama vs. için inanılmaz pratik. Teknolojiyi seviyorsan zaten kaçış yok. 😄
Limitini gelirinle orantılı tutup, ekstreyi mümkünse tek seferde kapatınca kredi kartı bayağı avantajlı bir araç oluyor bence.