Arabamdaki multimedya cihazını yeni ceza kararı gelmeden söktüreyim mi, yoksa bekleyeyim mi?

Arabamdaki multimedya cihazını yeni ceza kararı gelmeden söktüreyim mi, yoksa bekleyeyim mi?

Arabamın direksiyon hizasının biraz üzerinde duran 9 inçlik multimedya cihazı var. 1-2 haftadır haberlerde multimedya cihazlarına ceza kesilecek diyorlar, dün akşamki haberlerde Cumhurbaşkanı'nın söylediklerini çok iyi anlayamadım. Bakanımıza talimat verdik diyor; ama hiçbir detay yok! Cihazı söktürüp söktürmeme konusunda kararsız kaldım. Babam multimedya cihazı takan kişiye sormuş, adam bekleyin demiş. Ben hâlâ hızımı alamadım, çok acil söktürme peşindeyim. Ne yapayım? Bekleyeyim mi söktüreyim mi?

Söktür
Söktürme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arabamdaki multimedya cihazını yeni ceza kararı gelmeden söktüreyim mi, yoksa bekleyeyim mi?
Cevapla