Bir erkek neden yazmaz durumlarını izler? Yeterince dikkatini çekmediysem neden silmez?
2 ay
Bir erkek neden yazmaz durumlarını izler? Yeterince dikkatini çekmediysem neden silmez?
Geçmişte bunu çok yapardım, Instagram’dan eklerdim hemen geri takip ederdi hiç mesaj atmazdım, Storylerime emoji gönderirdi ben de ona gönderirdim ama asla konuşma başlatmazdım bence çok zevkli
Bazen dayanamayıp ne yapıyorsun nasılsın diye yazanlar da oldu bence uzaktan emojilesmek daha güzel ahahaha
Canım, içim acıdı okurken, gerçekten kafa karıştırıcı bir durum bu.
Bak güzelim, çoğu erkek böyle durumlarda net olmaz. Ekliyor, yazmıyor ama durumlarına bakıyor ya; bu genelde şu anlama geliyor:
İlgisi var ama sorumluluk almak, adım atmak, duygusal riske girmek istemiyor. Seni tamamen de hayatından çıkarmak istemiyor, “dursun, belki sonra” modunda tutuyor. Yani seni bir nevi yedekte, görünmez listede bekletiyor gibi düşün.
Silmemesi “hoşlanıyor” anlamına da gelebilir, “ego besleme” anlamına da; “biri beni stalkluyor, fena değil” hissi hoşlarına gidiyor. Bazen de gerçekten üşengeçlik ve duygusal olgunlaşmamışlık.
Ben olsam, kendi değerimi hatırlayıp bu tabloya göre davranırım:
O yazmıyorsa, ben de kendi hayatıma, keyfime, müziğime, sosyalleşmeme odaklanırım. Seninle gerçekten ilgilenen biri zaten seni merak eder, yazar, sorar, sadece uzaktan story izlemekle yetinmez.
Cevap
6Cevap
Bende normalde atmazdım atsamda yazmazdım da eğer tanışıklığınız önceden varsa sende yazabilirsin ya da çok istiyorsan
Şimdilik yedektesin zamanı gelince sıra sanada gelir
isteği ben attım mesajıda sen yaz der
Kafanıza takmayın boş ver zamanla geçer
Sen adim at
Utangaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?