Telefoncu beni kandırıyormu szice anlayanlar lütfen cevaplasın ağlicamm?

Arkadaşlar merhaba ilk sorum, bu tarz şeylerden hiç anlamam umarım bilgisi olan tavsiye verir çünkü çok ihtiyacım var. Anakart 63 derecede yanar mı ve anakartı yanmış telefonun açılabilme ihtimali var mı? 2 hafta önce Samsung Galaxy S20 FE telefonumu düşürdüm. Sonrasında 4 saat kadar sorunsuz Instagram, WhatsApp kullandım, arama yaptım, kamera kullandım herhangi bi sorun yoktu ancak şarjı bitti, şarja taktım sonrası yok maalesef. Ekranda saniyelik bi şarj alma uyarısı çıktı ve sonra ekranda bir daha ne logo ne şarj hiçbir şey gözükmedi full siyah ekran. Telefoncuya götürdüm, ilk gün baktı açıldığını söyledi ancak 2 saat sonra kapandığını söyledi. Servise yollayacağım dedi ben de sıfır deneyim ve bilgi, neye kime falan diye sormadım. Dedi ki cumaya alırsın, perşembe aradım haftaya alırsın bayramdan önce CPU reball yapacağız, işlemcide sorun var dedi, nasıl bi işlem olduğunu anlattı, dedim benim için içindekiler önemli, bi şey olmaz dedi. Neyse bayramdan önce aradım serviste ne durumda bilmiyorum dedi, bayramdan sonraya kaldı zaten 2 hafta süreç dedi yine erteledi. Şimdi bugün aradım olumsuz dedi, anakart yanmış dedi, içindekileri kurtarmaya çalışacaklar soracağım dedi. Yani her seferinde farklı bi sorun söyledi. Bugün dedi ki telefon 63 dereceye kadar gelmiş, anakart birkaç yerden yanmış, anakart ayakları yanmış ama şöyle ki bu telefon bende kapandıktan sonra ısınma problemini özellikle gözlemledim, telefon buz gibiydi, şarja taktım denedim kısa devre sonucu ısınma yapar mı diye tamamen ilk adım ne yapılır internetten eriştiğim bilgilerle bi kere şarja taktım, şarj zaten almadı ama ısınma da asla olmadı. Ki anakart yansa bu adamın yapacağı işlemle 2 saat de olsa açık kalır mıydı bu telefon beni mi kandırıyor bilemedim, dediğim gibi hiçç bilgim yok sürekli de bizden başkası yapamaz deyip duruyo, elim kolum bağlı 2 haftadır bana akıl verir misiniz:((

Telefoncu beni kandırıyormu szice anlayanlar lütfen cevaplasın ağlicamm?
Cevapla