Telefoncu beni kandırıyormu bilenler nolur yardım etsin?

Arkadaşlar 2 hafta önce Samsung S20 FE telefonumu düşürdüm sorun yoktu 4 saat kadar şarjı bitene kadar kullandım şarjı bitti ve sonrasında bir daha açılmadı telefoncuya götürdüm önce yaptı 2 saat açık kalmış sonra tekrar kapanmış sonra dedi ki bizim buna işlemci rebal etmemiz lazım tamam dedim şimdi diyo ki anakart yanmış öncesinde anakartta sorun var dememişti ama anakartta yanma var diye şimdi söylüyo 2 hafta oldu hala orada telefonum diyo ki 63 dereceye ulaşmış telefon anakart yanmış ayaklar yanmış vs vs ama telefonum bendeyken kapandıktan sonra hiç ısınma sorunu yaşamadım yani özellikle şarja takınca ısınma sorunu kısa devre yapıp olacak mı diye dikkat ettim öyle bişey olmadı ve dediğim gibi düştükten sonra ben 4 5 saat aktif kullandım da telefoncu ben anlamıyorum böyle şeylerden diye beni mi kandırıyo acaba diyorum ya bilen anlayan varsa bişey diyebilir mi benim için içindekiler ve WP mesajlarım çok kıymetli :(

Telefoncu beni kandırıyormu bilenler nolur yardım etsin?
Cevapla