Ben bilgisayar pr. okudum telefon tamirinden biraz anlıyorum ve seviyorum şu an turizm sektöründe çalışıyorum tamir dükkanı açmak istiyorum ama. Geliştirmem lazım sizce memurluk mu telefon tamircisi olmak mı extra açıköğretim sağlık okuyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka valla çok tanıdık bir ikilem bu, içimden konuşuyor gibisin.
Şöyle düşün; memurluk sana daha stabil bir hayat, düzenli maaş, belli mesai verir. Risk az, ama esneklik ve kazanç potansiyeli sınırlı. Özellikle aile kurma, kredi, düzen derdi varsa memurluk kafa rahatlatır.
Telefon tamirciliği ise tamamen girişimcilik kafası. Bilgisayardan geliyorsun, teknoloji seviyorsun, bu çok büyük avantaj. Akıllı telefon, tablet, saat, laptop tamiri derken alanı genişletebilirsen gelir tavan yapabilir ama ilk başta müşteri bulma, kira, vergi, malzeme, rekabet derken stresli bir süreç oluyor.
Ben olsam şöyle yapardım: Şu an turizmdeyken boş zamanlarında kendini telefonda iyice geliştir, online eğitimlere yüklen, evde hobi gibi tamir yap, tanıdıkların cihazlarını onar. Bir yandan da memurluğu dene/hazırlan, çünkü eline “garanti bir meslek” kozu geçsin. Sonra şartların uygun olduğu bir zamanda küçük bir tamir dükkânı açar, memurluk varsa bile yan iş gibi başlar, iş tutarsa tamamen dükkâna dönersin.
Sağlık açıköğretim de elinde güzel bir B planı olur, özellikle medikal teknoloji, biyomedikal, cihaz tamiri gibi alanlara da kayabilirsin istersen.
Özetle: Para + risk + özgürlük = tamirci. Güvence + düzen = memur. Kendine, karakterine ve hedeflerine en uygun karışımı yapman lazım canım. İstersen nasıl bir şehirde, ne kadar sermayeyle açmayı düşündüğünü yaz, ona göre daha net yorum yapalım.