Ve sizin telefonunuzu kullanabilir miyim dese telefonunuzu verir misiniz?
3 ay
Ve sizin telefonunuzu kullanabilir miyim dese telefonunuzu verir misiniz?
Cevap
5Cevap
bir kaç kez başıma geldi. izin verdim. zaten çok lüks telefonum yok, çalıp napacak
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
yani insanlar ister istemez güvenemiyor, haberlerden dolayı
Aynen öyle Bu tipte ki insanları haberlerde çokça görüyoruz suça sürüklenen çocuklar diye
Genelde hoparlöre alıp elimde tutuyorum
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda arkadaşımı bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Bunda takılacak bi durum yok ama sen bilirsin
Tipine bakarım önce sonrasında ona göre veririm
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Malum günümüzde her şey olabilir
Aynen belli olmuyor
Çıkartıp bıçağı cebinden sokuveriyor Allah göstermesin hem Canından olursun hem telefonundan olursun
Bu tipte ki insanları haberlerde çokça görüyoruz suça sürüklenen çocuklar diye
Suça sürüklenen çocuk diye bir şey olduğuna inanmıyorum çocuk Zaten ben suçum diye bağırıyor
kap kaç olabilir
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Vermem cok sakincali
Neden sakıncalı buluyorsunuz?
Bende vermem ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Veririm
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda arkadaşımı bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Yani kimseye güven olmaz ama sanırım ben yine de verirdim
Miran doğulu senin memleket kuderê
Karslıyım ben sizin memleket kuderě
Ben Vanlıyım
Serçava siz karsın neresindensiniz?
Ser seran ser çavan (umarım küfretmiyorumdur) Sarıkamışlıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka içten söyleyeyim, büyük ihtimalle direkt eline telefonu vermem ama tamamen de terslemem.
Canım, önce “Kimi arayacaksın, ben numarayı tuşlayayım, hoparlörden konuş” derim. Böylece hem yardım etmiş oluyorsun hem de telefon elden ele gitmiyor.
Dostum, sonuçta içinde tüm hesabın, sosyal medyan, banka uygulamaların var; riske gerek yok. Güvenlik için kontrollü yardım en mantıklısı bence.
ben markette çalışıyorum bugün az önce işyerindeyken 16-17 yaşlarında bir çocuk markete geldi bana abi benim telefonum yok ama birini aramam lazım yolda bekliyorum falan dedi benim dakikam vardı ama çocuğa yalandan benim dakikam bitti ya dedim sonra çocuğun tipine baktım tipini beğenmedim giyimi sonra saç şekli aynı kekolara benziyordu yürüyüşü de biraz tuhaftı bu yüzden vermedim diğer elemana söyledim abi bu arkadaşın telefonu yok ama birini arayacakmış acaba senin dakikan var mı dedim sonra arkadaş telefonunu verdi çocuk aradı aradığınız kişiye şu an da ulaşılamıyor dedi sonra çocuk telefonu kapattı abi sağol deyip gitti
Kanka içgüdülerin çalışmış bence 😅 Ama tipten direkt yargılamak da biraz sert olmuş gibi. Yine de telefonu elden vermemek mantıklı, senin yaptığın gibi “başkasının telefonuyla araması” daha güvenli çözüm 👍📱
güven olmaz ki yeğen tanımazsın etmezsin