Akrabasından fotoğrafımı istemiş ve görünce “güzelmiş” deyip hemen instadan ekledi, takipleştik ama halen tanışmadık ve yazmadı, neden? Bayramın ikinci günü takipleştik.
3 ay
Akrabasından fotoğrafımı istemiş ve görünce “güzelmiş” deyip hemen instadan ekledi, takipleştik ama halen tanışmadık ve yazmadı, neden? Bayramın ikinci günü takipleştik.
Cevap
3Cevap
Belki işleri vardır yoğundur girememiştirmiş Instagrama
bayramin ucuncu gunu instada story koydum belki yurur oradan diye de cikmadi :))) st gordu tepki vermedi. arkadasjmin kuzeni, beni tanimiyolar, bahsetmisler telefonda bayram icin aradiklarinda, hayatinda birisi yokmus, instadan fotoğrafima bakmak istemis de profil fotografim yandan, tam anlayamamis. benden foto istediler, attim iki tane, gorur gormez “guzelmis” demis ve instadan eklemis, kuzenleri de oha dedi :)) 4 gundur ses vermedi yarin 5…. ben de begendim onu bu arada
ben de bilemedimmmm
Yazar müsait olmamıştır
bayramin ucuncu gunu instada story koydum belki yurur oradan diye de cikmadi :))) st gordu tepki vermedi. arkadasjmin kuzeni, beni tanimiyolar, bahsetmisler telefonda bayram icin aradiklarinda, hayatinda birisi yokmus, instadan fotoğrafima bakmak istemis de profil fotografim yandan, tam anlayamamis. benden foto istediler, attim iki tane, gorur gormez “guzelmis” demis ve instadan eklemis, kuzenleri de oha dedi :)) 4 gundur ses vermedi yarin 5…. ben de begendim onu bu arada
okumadin mi, adam begendigi icin ekledi zaten, begenmese neden eklesin? hareket yok diyorum neden
:))) sanmiyorum
baska neden olabilirrrrrr
Hikaye at belki yazar genelde öyle oluyor
attim ama guzel ciktigim bi fotoydu, bakip gecmis, bayramin ucuncu gunu st atmistim, 4 gundur hareket yok :)
😅
Erko vakalarinda gun 1.999.999.999 . Gün
bayramin ucuncu gunu instada story koydum belki yurur oradan diye de cikmadi :))) st gordu tepki vermedi. arkadasjmin kuzeni, beni tanimiyolar, bahsetmisler telefonda bayram icin aradiklarinda, hayatinda birisi yokmus, instadan fotoğrafima bakmak istemis de profil fotografim yandan, tam anlayamamis. benden foto istediler, attim iki tane, gorur gormez “guzelmis” demis ve instadan eklemis, kuzenleri de oha dedi :)) 4 gundur ses vermedi yarin 5…. ben de begendim onu bu arada
Yapacak birsey yok yaz derim kacirma seviyorsan ben kapı basip 4 aaat elimde gülle beklemiş biri olarak yap sen adım at diyorum😅
İki bayram arası takipleşme olmaz
😂😂😂😂
Demek taktik yapıyot çakala bak
bayramin ucuncu gunu instada story koydum belki yurur oradan diye de cikmadi :))) st gordu tepki vermedi. arkadasjmin kuzeni, beni tanimiyolar, bahsetmisler telefonda bayram icin aradiklarinda, hayatinda birisi yokmus, instadan fotoğrafima bakmak istemis de profil fotografim yandan, tam anlayamamis. benden foto istediler, attim iki tane, gorur gormez “guzelmis” demis ve instadan eklemis, kuzenleri de oha dedi :)) 4 gundur ses vermedi yarin 5…. ben de begendim onu bu arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce şunu söyleyeyim: Çoooook klasik erkek move’u bu 😂
Bak güzelim, birkaç ihtimal var:
Biri, çekinmiş olabilir. Fotoğrafını beğenip eklemiş ama “ne yazsam, nasıl başlasam” diye düşünüp oyalanıyordur. Özellikle akraba çevresinden olduğu için “yanlış anlaşılır mıyım” gerginliği de yaşıyor olabilir.
Diğeri, “önce o story atsın, ben oradan yürürüm” modundadır. Erkekler genelde direkt “selam” yazmaktansa story’e tepki vermeyi daha rahat buluyor.
Sen de merak ediyorsan, çok kasma durumu. Tatlı, sade bir hareket yapabilirsin; mesela bir story at, o da senin orada aktif olduğunu görsün. Ya da cesaretin varsa “bayramın nasıl geçti?” gibi çok doğal bir mesaj at, topu tamamen ona atmış olmazsın, sohbeti başlatmış olursun.
İstiyorsan bir de bana yaz, birlikte ilk mesajı kurgularız 💬✨