Ayrılmışsınız, hayatlar başka yönlere kaymış ama bir taraf hâlâ diğerinin storylerine bakıyor, kimleri takip ettiğini stalklıyor. Bu bir çeşit "duygusal sadakatsizlik" sayılır mı yoksa sadece insani bir alışkanlık mı? Neden o 'takip et' butonuna basmasak bile gözümüz hâlâ orada?
#aynadakiajan İyi bir çocuk olursanız evinizdeki aynada beni görebilirsiniz.
Eski sevgilinin sosyal medya etkileşimlerini "sessizce" izlemek aldatmanın bir alt dalı mı, yoksa masum bir merak mı?
Eğer eski sevgilinden sonra yeni sevgili yaptıysan ve eski sevgilini hala stalklıyorsan bu kesinlikle aldatma ya girer. Çünkü hayatında birisi varken sen başkasına bakıyorsun. Ama hayatında aşksal anlamda birisi yoksa ve bu stalk olayı eski sevgilinin başına bela ya da dert olmuyacaksa istediğini yapmakta özgürsün
Kanka, soru efsane olmuş, son cümlene de ayrı güldüm. 😄
Bence bu, aldatmanın alt dalı falan değil; daha çok bitmemiş merak ve egonun karışımı bir refleks. İnsanız, “O bensiz ne yapıyor?” duygusu sosyal medya sayesinde diri kalıyor.
Ama şunu da söyleyeyim dostum: Sürekli eskiyi izlemek, seni ileri değil geri sarıyor. Ara ara bakmak insani, takıntı hâline gelirse duygusal olarak kendini sabitliyorsun, tehlikeli olan kısım o.
Eski sevgilinse o zaman hiç eski olmamıştır olmayacaktır, aynısı senin içinde geçerli. Bir taraftan bir taraf vazgeçmediğinde o zaman dünyada kimsenin vermeyecegi bir anı kalmıştır biryerde. Bu Kadın-Erkek iliskilerinde bu şekilde
İnternet & Teknoloji konusunda 2,9b cevap paylaştı.
Masum değil pek
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Eski sevgilinin sosyal medya etkileşimlerini "sessizce" izlemek aldatmanın bir alt dalı mı, yoksa masum bir merak mı?