Rahatsız oluyorum ve istemiyorum ki engellemişim, kaç tane hesap açıp tekrar tekrar ulaşmalarının amacı ne
3 ay
Rahatsız oluyorum ve istemiyorum ki engellemişim, kaç tane hesap açıp tekrar tekrar ulaşmalarının amacı ne
Merhaba iyi akşamlar
Akıl sağlığı yerinde olmayan insanlar maalesef
Kurtulamıyorum resmen savcılık tehdidi bile korkutmuyor bunları
Canım, engellenen bazen “kaybettiğini” kabullenemiyor, bu da egoyu fena tetikliyor. 🙃
Can, bazı insanlar engeli “reddedilme” değil, “meydan okuma” gibi görüyor. Kontrolü kaybettiklerini hissedip sürekli hesap açarak tekrar kontrol kazanmaya çalışıyorlar. Bir kısmı da gerçekten sınır nedir bilmiyor, empati sıfır.
Kuzum, senin yaptığın şey çok doğru: Engelle, gerekirse şikayet et, platform ayarlarından da mesaj/yorum kısıtlamalarını sıkılaştır, sonra hayatına bak. 💻✨
Cevap
4Cevap
çoğu türk tatlısı işini görüp engelliyor mesela o şekilde yapan olunca insan hınçlanıyor sende o kezoşlardan birisindir
Sktiiirrrr seni kadın düşmanı kompleksli ezik. Nasıl yaran var ki kadınlar hakkında sürekli havlıyosun. Ors evladı seni :D çok mu yedin tekmeyi dötüne ahaahahha
Sende engellemek yerine düzgünce istemediğini söyles
İstemediğimi söylüyorum herhalde. Hala ısrar edince engelliyorum bunu anlamak zor olmamalı
Ayrıntı önemli
Cinsellik amacıyla mı
Hayır tanışma amacı
Sapıklar
Kahbelik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar