Gizli hesaptan atıp tutmak gerçekten cesaret mi, yoksa tam bir korkaklık mı?

Burada neredeyse herkes gizli. Bu sayede de atıp, tutmak, sallamak bedava. Oysa hiçbiriniz gizli değilsiniz. Sizleri çok ama çok iyi tanıyorum...

Gizli hesaptan atıp tutmak gerçekten cesaret mi, yoksa tam bir korkaklık mı?
Cevapla