Vazgeçmek korkakların işi midir yoksa aksine cesaret mi gerektirir?

Vazgeçmek korkakların işi midir? Vazgeçince boyun mu eğmiş oluruz? Yoksa kimi zaman vazgeçmek cesaret mi gerektirir? Bir şeylerden kopmak zor olduğundan cesaretle ilgisi var mıdır? Hiçbiri değil mi yoksa? Ne olduğuna, zamana, duruma göre değişir mi bu?

Muhtemelen soruya tıklayan olmayacak her zamanki gibi ama yine de cevap verip fikrini belirten olursa sevinirim. :D
Vazgeçmek korkakların işi midir yoksa aksine cesaret mi gerektirir?
Cevapla