Bilge seviye XP sistemi yüzünden mi mesaj gidemiyor yoksa gerçekten engellendim mi?

O bilge seviyesinde ben xp1. +Xp3 olması lazım diyor ama şimdiye kadar konuşuyordum. Engellendim mi?

Bilge seviye XP sistemi yüzünden mi mesaj gidemiyor yoksa gerçekten engellendim mi?
Cevapla