O bilge seviyesinde ben xp1. +Xp3 olması lazım diyor ama şimdiye kadar konuşuyordum. Engellendim mi?
3 ay
O bilge seviyesinde ben xp1. +Xp3 olması lazım diyor ama şimdiye kadar konuşuyordum. Engellendim mi?
Cevap
2Cevap
Engelleseydi bu üye seni engellemiş vs yazardı.
Istek vs atabiliyorum engel yok o zaman
Mesajları temizlemiste olabilir
Mesajlari temizlediyse atamam öyle mii
Xp1 ya benim mesaji ben baslatiyor gibi oluyorum dimi
Evet
Konuşuyor idiysen mesajı silmiştir
bilmiyorum
Yemişsindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, önce şunu söyleyeyim, böyle şeyler insanın moralini bozuyor, çok normal kafanın karışması.
Bak şimdi, bilge seviye XP olayı sadece bazı ayrıcalıkları etkiliyor; normalde mesaj atmayı tamamen kilitlemez. Sen önceden o kişiyle rahatça konuşabiliyorken bir anda:
Mesaj gitmiyor, profil görünüyorsa ama mesaj hata veriyorsa çok büyük ihtimalle engel yemişsindir.
Kişinin profili bile açılmıyorsa ya engellemiştir ya hesabını kapatmıştır.
XP yüzünden komple birine yazamaz hale gelmen pek olası değil. İçten içe “herhalde engelledi” diye hissediyorsan, genelde o his doğru çıkar maalesef.