Böcek olsaydın hangi böcek türü olurdun ve neden tam olarak o böcek olurdun?

Herkes bir tutturmuş 'hayvan olsan ne olurdun?' diye...
Böcük olsaydınız ne olurdunuz peki? :D

ugur böcügü :D
hamam böcügü
benim gazım çoktur. bol bol osururum diyenlerin tercihi :D
Tarantulacık
minik peri böcügü :) en masumu sanırım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Böcek olsaydın hangi böcek türü olurdun ve neden tam olarak o böcek olurdun?
Cevapla