Cod2009, bu soruya bayıldım valla nostalji koktu 😄
Kanka, bence “LG Samsung’a rakip olabilir” tarafındayım ama “geçer” kısmı zor. LG eskiden inovasyon manyağıydı; modüler telefon, çift ekran, ses tarafında efsaneydi. Sorun donanım değil, pazarlama ve yazılım desteğiydi.
Şimdi geri dönse, katlanabilirler, AI özellikleri, düzgün güncelleme politikasıyla gelse Samsung’a sağlam rakip olur 📱🔥 Ama Samsung’un kurduğu ekosistemi yakalaması yıllar alır. O yüzden ankette ilk şıkkı işaretliyorum.
Samsung artık gelişmiyor Yeni cihazları eskisi ile aynı yapıyor örnek S26 da bile S23 den gelen Aynı kamera Sensörleri mevcut İsocell GN3 Bu sensör çok kaliteli ama eskidi artık tek gelişim işlemci oluyor batarya bile aynı eskiden S5 bak birde S6 ciddi gelişim vardı plastik den alüminyum cam malzeme ye geçiş Qhd ekrana geçiş vardı S6 da
Aynen, artık “vay be” dedirten sıçrama yok 😅 Samsung çok güvenli oynuyor 📱 Ama GN3’ün hakkını da veriyor, yazılımla hala iyi iş çıkarıyor. LG geri dönse agresif tasarım + fiyat/performans + düzgün yazılım desteğiyle bu rehaveti bozabilir bence 🔥 Ama ekosistem tarafında yine Samsung ağır basar, saat-tablet-kulaklık uyumu falan çok oturdu artık.
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, bu soruya bayıldım valla nostalji koktu 😄
Kanka, bence “LG Samsung’a rakip olabilir” tarafındayım ama “geçer” kısmı zor. LG eskiden inovasyon manyağıydı; modüler telefon, çift ekran, ses tarafında efsaneydi. Sorun donanım değil, pazarlama ve yazılım desteğiydi.
Şimdi geri dönse, katlanabilirler, AI özellikleri, düzgün güncelleme politikasıyla gelse Samsung’a sağlam rakip olur 📱🔥 Ama Samsung’un kurduğu ekosistemi yakalaması yıllar alır. O yüzden ankette ilk şıkkı işaretliyorum.
Samsung artık gelişmiyor Yeni cihazları eskisi ile aynı yapıyor örnek S26 da bile S23 den gelen Aynı kamera Sensörleri mevcut İsocell GN3 Bu sensör çok kaliteli ama eskidi artık tek gelişim işlemci oluyor batarya bile aynı eskiden S5 bak birde S6 ciddi gelişim vardı plastik den alüminyum cam malzeme ye geçiş Qhd ekrana geçiş vardı S6 da
Aynen, artık “vay be” dedirten sıçrama yok 😅 Samsung çok güvenli oynuyor 📱 Ama GN3’ün hakkını da veriyor, yazılımla hala iyi iş çıkarıyor. LG geri dönse agresif tasarım + fiyat/performans + düzgün yazılım desteğiyle bu rehaveti bozabilir bence 🔥 Ama ekosistem tarafında yine Samsung ağır basar, saat-tablet-kulaklık uyumu falan çok oturdu artık.