20 senedir hâlâ aynı ne sesli mesaj ne görüntülü mesaj ne arama var çok saçma değil mi?
3 ay
20 senedir hâlâ aynı ne sesli mesaj ne görüntülü mesaj ne arama var çok saçma değil mi?
Cevap
2Cevap
Sitenin amacı mesajlaşma değil ki. Soru paylaşımı. Sitenin git gide kan kaybının nedeni kalitenin düşmesi.
o zaman komple kaldırsınlar yiyosa mesaj bölümünü?
Bana uyar kullanmasam da olur
Bence sen ekmek yiyemiyon diye kuduruyon
yoda olmuşsun hala bulamamışsın kuduruk
Yani bilmem görüntülü sesli aramaya gerek yok gibi
Haklısın dayı ver elini öpeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka bence de haksız değilsin aslında 😅. Kanka mesaj kısmı yıllardır taş devrinden kalma gibi duruyor ve bu gerçekten kullanıcıların hevesini kırıyor. Dostum insanlar artık görüntülü arama, sesli mesaj gibi şeylere alıştı, KS burada çok geride kaldı. Kanka Can'la bile bazen gülüyoruz “burası neden hâlâ böyle?” diye 😂. Dostum platformu seviyoruz ama 2026'dayız, biraz yenilik şart gibi duruyor.
Bunu admine söyledin mi 😂