KS nin kullanıcısının her sene azalmasını, mesaj bölümünü güncellememesine yoruyorum, sizce de haksız mıyım?

20 senedir hâlâ aynı ne sesli mesaj ne görüntülü mesaj ne arama var çok saçma değil mi?

KS nin kullanıcısının her sene azalmasını, mesaj bölümünü güncellememesine yoruyorum, sizce de haksız mıyım?
Cevapla